کد : 1320 ۲۱تیر ۱۴۰۳ ساعت 18:14
در پی افزایش دمای هوا، + نگاه رسانه

برق ۱۱ منطقه شهر رشت خاموش شد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به قطعی های برق در مناطقی از شهر رشت و دیگر شهرهای استان گفت : نیرو‌های عملیاتی در تلاشند برق این مناطق را تا ۲ ساعت آینده وصل کنند.
 برق ۱۱ منطقه شهر رشت خاموش شد

 به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت : برق مشترکان شهر رشت در پل عراق، رودبارتان، دانشسرا، ساغریسازان، میدان نیروی دریایی، بلوار مدرس، خیابان آزادگان، بلوار شهید بهشتی ، منظریه، پاچکنار و پیرکلاچای ، از ساعت ۱۳ امروز پنج شنبه ۲۱ تیر ، قطع شده است.
مسعود صادقی با اشاره به اینکه این خاموشی به دلیل گرمای شدید هوا، افزایش مصرف و آسیب دیدگی تجهیزات شبکه توزیع و انتقال بوده است افزود: نیرو‌های عملیاتی هم اکنون در حال برطرف کردن این مشکل هستند و تا ۲ ساعت آینده برق این مشترکان وصل خواهد شد

اینکه مهندس صادقی ار برطرف کردن خاموشی سخن می گوید از سر دلسوزی است و کارکنان شرکت توزیع تلاش شان را برای رفع اسیب دیدگی تجهیزات شبکه می کنند ، ولی مردم عزیزمان بدانند که برای نجات از این شرایط باید مصرف را کاهش بدهیم تا بین تولید و مصرف برق تراز برقرار شود.

در بسیاری از منازل، شرکت های خدمات رسان، فروشگاه های به خصوص فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای وقتی وارد می شود به حدی سرد است که باید لباس گرم بپوشید و اگر در این امکان دمای کولر روی 24 یا 23 قرار گیرد و در ساعات اول صبح دو ساعتی کولرها خاموش شوند، ناترازی برطرف خواهد شد.

وزیر نیرو همین دیروز یا پریروز اعلام کرد، بیش از 11 هزار مگاوات برق تنها در سه سال دولت سیزدهم تولید شده است و با مصرف بهینه و رعایت خانواده ها، شرکت ها، موسسات و فروشگاهها دیگر نباید با کمبود انرژی برق مواجه باشیم.

مردم عزیز لطفا بیشتر رعایت کنید  و اگر فقط طی 50 روز آینده یعنی تا دهم شهریور ماه همکاری بیشتری با بخش تولید و کارگران این بخش داشته باشیم ازاین شرایط خارج می شویم.

با تشکر همه شماهایی که در مصرف رعایت می کنید و به فکر دیگر هموطن هستید./ موفق باشید

مدیر مسئول - 21 تیر ماه 1403

..

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید