کد : 1520 ۲۳مرداد ۱۴۰۳ ساعت 22:57

۸۱۰ هزار مشترک گاز گیلانی پاداش صرفه‌جویی دریافت کردند

پایگاه خبری ، رسمی گیلان ۲۴: مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گاز طبیعی را سرمایه آیندگان دانست و از همه مردم و مشترکین درخواست کرد تا با صرفه جویی ضمن کاهش هزینه ها و دریافت پاداش، این نعمت الهی را به دست نسل های آینده برسانند.
 810 هزار مشترک گاز گیلانی پاداش صرفه‌جویی دریافت کردند

به  گروه رسانه ای ایران " گرا" به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص تخفیفات اعمال شده در گازبها مشترکین، گفت: براساس مصوبه دولت در خردادماه سال ۱۴۰۲، مقرر شد از نیمه آذرماه تا نیمه اسفندماه، هر مشترک گاز بخش خانگی که بیش از ۱۰ درصد صرفه‌جویی داشته باشد، شامل پاداش صرفه‌جویی شود.

وی با اشاره به این موضوع ادامه داد: بحمدالله با همراهی شایسته مردم استان، 810 هزار و 237 مشترک به صورت متناوب در ماه های مختلف، از این تخفیف و پاداش صرفه‌جویی بهره‌مند شده‌اند.

 نیکویی تصریح کرد: در این مدت، بیش از 181 میلیون مترمکعب گاز صرفه‌جویی شده که بر اساس مشوق‌های ابلاغی به‌منظور تشویق مشترکین به مدیریت مصرف، مبلغ 162 میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به مشترکینی که مصرف گاز خود را نسبت به سال ۱۴۰۱ و در بازه زمانی مشابه، کاهش داده‌اند، تعلق گرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه گاز طبیعی را سرمایه آیندگان دانست و از همه مردم و مشترکین درخواست کرد تا با صرفه جویی ضمن کاهش هزینه ها و دریافت پاداش، این نعمت الهی را به دست نسل های آینده برسانند
.

پایگاه خبری ، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید