کد : 1514 ۲۳مرداد ۱۴۰۳ ساعت 08:03

گاز رسانی به ۱۳ روستای شهرستان رودبار

پایگاه خبری رسمی گیلان ۲۴: مدیرعامل گاز گیلان در بازدید از پروژه گازرسانی به خوشه کوهستانی پارودبار شهرستان رودبار از اجرای سریع و مطابق برنامه این طرح بزرگ خبر داد.
گاز رسانی به 13 روستای شهرستان رودبار

به گزارش  گروه رسانه ای ایران " گرا" به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، مهندس عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این بازدید اظهار کرد: خوشه پارودبار دارای 13 روستا است که در تلاشیم تا تعدادی از این روستاها را تا هفته دولت امسال به شبکه گازرسانی متصل کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان هزینه گازرسانی به خوشه کوهستانی و صعب العبور پارودبار را بالغ بر 94 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این شرکت تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با تامین به موقع منابع مالی، پروژه مذکور را در زمان تعیین شده به بهره برداری برساند.
وی  بیان کرد: برای گازرسانی به این روستا، تاکنون یک ایستگاه گاز به همراه 3.5 کیلومتر خط تغذیه و 2 کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده که تمام این پروژه در زمین های سنگلاخی و مسیری بسیار صعب العبور اجرا شده است.

 

جمال نیکویی در پایان با قدردانی از پیمانکاران و مشاورین اجرای این طرح مهم گفت: شرکت گاز با همراهی نماینده مردم و فرماندار شهرستان رودبار به صورت مستمر در حال پیگیری و رفع موانع و مشکلات اجرای این طرح است تا گرمای گاز هرچه سریع تر به مردم خونگرم این روستاها برسد
.

پایگاه خبری رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید