کد : 1542 ۲۷مرداد ۱۴۰۳ ساعت 15:36
سال گذشته با همکاری رسانه ها،

هیچ مرگ خاموشی در گیلان ثبت نشد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مدیرعامل شرکت گاز گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی رسانه های استان، سال گذشته مرگ خاموش در گیلان به ثبت نرسید.
هیچ  مرگ خاموشی  در گیلان ثبت نشد

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، به نقل از  روابط عمومی گاز گیلان،  عیسی جمال نیکویی  در نشست خبری  به مناسبت روز خبرنگار  گفت: در حال حاضر ۹۷.۴ درصد روستاهای استان گیلان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و طی ۱۸ ماه اخیر نیز عملیات گازرسانی به ۱۵۸ روستا را آغاز کردیم که تاکنون عملیات گازرسانی به تعدادی از این روستاها خاتمه یافته و تعدادی دیگر نیز طی هفته دولت و مابقی تا پایان سال از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی با قدردانی از حمایت های مدیران شرکت ملی گاز درخصوص تامین بودجه پروژه های گازرسانی استان اظهار داشت: بحمدالله ۹۷ درصد بودجه تخصیصی شرکت گاز استان در سال مالی گذشته جذب شد و انتظار داریم امسال هم اعتبارات تخصیصی به موقع جذب شود تا طرح‌های عمرانی نیمه تمام این شرکت هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز در جامعه را وظیفه همگان دانست و گفت: با مشارکت اصحاب رسانه و آموزش و پرورش گیلان، سال گذشته ۸۱۰ هزار مشترک گیلانی با مصرف درست و بهینه ۱۸۱ میلیون متر مکعب در مصرف گاز صرفه جویی کردند و 162میلیارد تومان پاداش صرفه جویی هم به این مشترکان پرداخت شد.

عیسی جمال نیکویی بیان کرد: با فرهنگ سازی، به همت رسانه ملی، رسانه ها و دیگر دستگاه‌های گیلان ، خوشبختانه هیچ شهروند گیلانی در سال گذشته دچار مرگ خاموش نشد که امید داریم این روند همچون گذشته تداوم و استمرار داشته باشد.

در ادامه کریم خرسندی سردبیر روزنامه گلچین امروز و مدیرعامل سابق خانه مطبوعات گیلان به نمایندگی از جامعه رسانه استان ضمن تبریک روز خبرنگار، از توجه و تعامل مناسب شرکت گاز با اصحاب رسانه تشکر و قدردانی کرد. در پایان به لوح  تقدیر و کارت هدیه از خبرنگاران حاضر قدردانی شد./

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید