کد : 1673 ۱۷شهریور ۱۴۰۳ ساعت 14:18
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان،

هموطنان درصورت بروز هر حادثه ای با ۱۱۲ تماس بگیرند

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با درخواست از گردشگران و مردم بومی استان نسبت به رعایت نکات ایمنی به ویژه در زمان حضور در ساحل و هنگام شنا در دریا، عنوان کرد: هموطنان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه با ندای ملی امداد و نجات(۱۱۲) تماس بگیرند.
هموطنان درصورت بروز هر حادثه ای با 112 تماس بگیرند

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، وی  ادامه داد: در حال حاضر دو تیم‌ واکنش سریع و ۱۷ تیم پشتیبانی شعب هم در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز بتوانند نسبت به پاسخگویی حوادث و سوانح و پشتیبانی از تیم‌های امدادی اقدام کنند.

سلیمی گفت: در حوزه سواحل، تیم‌های امدادی و موتورسوار مستقر در مناطق ساحلی استان نیز به دقت نوار ساحلی را مورد پایش قرار می‌دهند تا بتوانند به مسافران خدمات لازم را ارائه کنند.

وی از مردم بومی و  گردشگران خواست که نسبت به رعایت نکات ایمنی به ویژه در زمان حضور در ساحل و هنگام شنا در دریا، عنوان کرد: هموطنان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه با ندای ملی امداد و نجات(۱۱۲) تماس بگیرند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان تعداد حوادث در بازه ی زمانی 10 تا 16 شهریورماه را ۱۱۵ مورد دانست و عنوان کرد: ۳۰۳ حادثه  دیده در این مدت  داشتیم که از این تعداد ۲۳۷ نفر مصدوم شده بودند که ۷۴ نفر توسط نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ۱۲۹ نفر را مصدوم سرپایی دانست و گفت: ۲۱ نفر نجات یافته توسط هلال احمر نیز داشتیم و یک مصدوم رهاسازی شد و پنج نفر به مکان امن انتقال پیدا کردند.

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید