کد : 1495 ۲۱مرداد ۱۴۰۳ ساعت 18:04
خبرنگاران بدون تعصب اخبار را منتشر کنند،

۱۰۰ گیلانی ۴۲ تلفن ثابت در اختیار دارند

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مدیرعامل مخابرات گیلان با بیان اینکه یک خبرنگار بدون تعصب اخبار واقعی جامعه را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کند، گفت: حق گویی خبرنگاران مجاهدتی عظیم است و این امر موجب می شود، کار خبرنگاران در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار شود.
 100 گیلانی 42 تلفن ثابت در اختیار دارند


به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، مهندس یدالله حسنی با اشاره به اینکه در گیلان ظرفیت حوزه مخابرات بسیار بالا است، تصریح کرد: ما توانایی تخصیص امتیاز تلفن ثابت به مردم را داریم و میانگین هر ۱۰۰ نفر تعداد ۴۲ نفر دارای تلفن ثابت هستند.

وی با بیان اینکه رویکرد ما تبدیل کافه‌های مسی به کافه نولی می‌باشد، اظهار کرد: درصد ضریب دیتا را بالا برده‌ایم تا حدی که تعداد ۳ میلیون ۴۶۰ هزار شماره را در گیلان پوشش می‌دهیم.

مدیرعامل مخابرات گیلان با اشاره به این مطلب مردم گیلان بطور متوسط بیش  از یک سیم‌کارت دارند، تصریح کرد: تعداد ۹۵۶ دکل همراه اول در شهر و روستاهای گیلان داریم که اکثر سایت‌ها به 3جی و 4 جی مجهز شده‌اند.

حسنی با بیان اینکه تعداد سایت‌های نسل ۵. ما نیز ۲۵ تا است، گفت: تکنولوژی روز ما الان تکنولوژی فیبر است و سال گذشته ما در حوزه فیبر نوری رتبه اول کشوری داشتیم و استان گیلان در این زمینه متحول شده است

 

63 کیلومتر فیبر نوری در گیلان اجرایی شد

.

وی با اشاره به اینکه با تمام کمبودها به دنبال این هستیم که مردم ما از امکانات حرفه‌ای بهره ببرند، گفت: ما ۶۳ کیلومتر فیبر نوری را در شهرهای گیلان اجرایی کرده‌ایم و در هفته دولت سال گذشته بیش از ۳۲ پروژه افتتاح کردیم.

مدیرعامل مخابرات گیلان با تأکید بر اینکه  دکل‌های ارتباطات سیار و فیبر نوری است، بیان کرد: تعداد ۴۲ سایت همراه اول را راه‌اندازی کردیم و  ۲۰۶ سایت در حوزه فن آوری توسعه یافته اند ، هم چنین با نصب 18 سایت شرایط را برای ارتقاء 11 سایت دیگر فراهم کردیم.


حسنی با اشاره به  احداث ۴۳ سایت  در دست اجرا ، گفت: ۲۵۴ سایت تغییر تکنولوژی پیدا کرده اند و برای  گرفتن مجوز از شهرداری و اداره راه برای مشکلاتی وجود دارد که  پروسه کار را طولانی می‌کند ..

وی با بیان اینکه بعد از خصوصی‌سازی افزایش تعرفه مخابرات خیلی زیاد نبوده است، افزود: این موضوع اصلاً قابل قیاس با سایر ارگان‌های خدماتی نیست و به عنوان مثال  اعتبار تعداد ۱۱  سایت تأمین شده و باید اطراف شهر رشت احداث شود و ما مشکل تملک زمین برای احداث دکل داریم

در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران تجلیل شد..

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید