کد : 1137 ۱۷خرداد ۱۴۰۳ ساعت 20:21
استاندار گیلان خواستار شد،

مدارس بدون استفاده گیلان تغییر کاربری دهند

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: استان گیلان در شورای آموزشی استان اعلام کرد: مدارسی که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد و بلا استفاده است باید از آنان در حوزه گردشگری و بوم‌گردی و دیگر مباحث ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی نهایت بهره را برد.www.gilan۲۴.ir
مدارس بدون استفاده گیلان تغییر کاربری دهند

وی با تأکید بر رفع معضل تعطیلی سه ماه و قطع ارتباط فی‌مابین دانش آموزان و مدارس گفت: در سند تحول بنیادین باید معضل تعطیلی سه ماهه مدارس و این قطعی ارتباط بین دانش‌آموزان و معلمان تغییر کند و در همین خصوص اقدامات موثری اتخاد شده است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان تصریح کرد: آموزش و پرورش باید از ظرفیت اداره‌کل ورزش و جوانان بهره لازم را ببرد از این رو نباید اوقات فراغت دانش‌آموزان را فقط معطوف به فصل تابستان کنیم و در فصول مختلف سال می‌توان با برپایی اردوی زیارتی سیاحتی در کنار مسئله فراغت به حوزه تعلیم و تربیت هم بپردازیم.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به اجرای درست سند تحول سند بنیادین که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب و شهید جمهور است، در برش استانی بیان کرد: کیفیت آموزشی در مدارس دولتی باید آنچنان زیاد و در سطوح‌ علمی بالا باشد که خانواده‌ها مشتاق تحصیل فرزندان خود به مدارس دولتی باشند.

وی یکی از راه‌های توسعه علمی کشور در حوزه آموزش و پرورش را توجه به دانشگاه فرهنگیان و هنرستان‌ها برشمرد و گفت: مدیران آموزش و پرورش در انتخاب مدیران مدارس با دقت عمل کرده و بر اساس شاخص‌های پرورشی، دینی، اسلامی، قرآنی و علمی، مدیران را انتخاب کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه دشمن سعی دارد هویت دینی، ملی و انقلابی نسل جدید را از بین ببرد، افزود: اکنون همه نگاه‌ها به سمت ملت و مردم ایران است و لذا نباید بگذاریم دشمن از طریق آموزش و پرورش به قلب فرهنگی کشور نفوذ کند که خوشبختانه تاکنون هم این چنین نبوده است.


 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید