کد : 1197 ۲۹خرداد ۱۴۰۳ ساعت 20:48
رئیس حمل و نقل شهرداری رشت:

هر گونه انعقاد قرار داد بین مدارس و پیمانکار ممنوع است

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت اعلام کرد: هر گونه انعقاد قرار داد بین مدارس و پیمانکاران سرویس حمل و نقل دانش آموزی ممنوع است.
هر گونه انعقاد قرار داد بین مدارس و پیمانکار ممنوع است
به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، علیرضا زارع  در این باره  توضیح داد: برابر ماده ۲۵ آیین نامه نظارت عالی بر خدمات ارائه شده، شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان مرجع صدور مجوز فعالیت، اموری چون صدور گواهی صلاحیت برای متقاضیان حمل و نقل دانش آموزی، اخذ مصوبه بهای خدمات حمل و نقل از شورای شهر و روستا، بررسی عملکرد پیمانکاران، برآورد ناوگان مورد نیاز، بررسی قراردادها، رسیدگی به گزارش تخلفات رانندگان و پیمانکاران و … را بر عهده دارند. 
 
زارع ادامه داد: آیین نامه حمل و نقل دانش آموزی و آدرس سامانه ثبت نام سپند، به همه سازمان های مدیریت حمل و نقل شهرداری های کشور از جمله رشت از سوی اتحادیه تاکسیرانی کشور، ابلاغ شده است. 
 
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری رشت عنوان کرد: از اینرو اطلاعیه مورد نظر و آدرس سامانه به همه مدیران مدارس و پیمانکاران سرویس دانش آموزی اطلاع رسانی شده است و مدیران مدارس موظف هستند که آدرس سامانه مورد نظر 
را جهت ثبت نام اولیا دراختیار آنان قرار دهند تا در اسرع وقت و تا تاریخ ۳۱ خرداد ماه سالجاری نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید