کد : 954 ۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 16:00

این جماعت تعادل روانی ندارند

در چند سال اخیر برخی چهره هایی که به مهره های سوخته شهرت دارند و سالیان سال از سفره انقلاب خوردند و بردند، داعیه مهربانتر از مادر ظهور کردند و مهربانی هایشان را ارزانی رسانه های بیگانه و اردگاه دشمن کرده اند
این جماعت تعادل روانی ندارند

این که اغلب شان هم در درون کشور قافیه ها را باخته و منافع بادآورده آنچنانی شان تنزل یافته فقط  برای آنکه بگویند، به عنوان مثلا کارشناس  یا فعال رسانه ، استاد دانشگاه، پژوهشگر و مدرسان مراکز دانشگاهی  خارجی و داخلی و فعال اجتماعی  یا سلبریتی ها " چهره ها" در میان مردم هستند، مطالبی مسموم، نا امید کننده و ضد منافع کشور و نظام مطرح می کنند

این جماعت حتی به این اندازه درک درستی از شرایط کشور ندارند که حفظ منافع ملی تحت هر حکومتی یک اصل است و نباید با اظهارات گاه با محتوا و یا بدون محتوا آبروی نظام و مردم خوب مان را خدشه دار کرده و با قرار گیری در آغوش دشمنان قسم خورده، جوان های سرزمین شان را منحرف سازند..

 بنا ندارم با اعلام مشخصات و جایگاه این افراد (" البته افکار عمومی اینها را خیلی خوب می شناسند" )، که اکنون از چشم مردم افتاده اند، به آنها اعتباری داده شود، اما برخی شان که حتی استاد دانشگاه تهران و شهید بهشتی و شریف بوده یا هستند  با جان و دل زدن مجریان زن شبکه های اجتماعی بر علیه نظام و حتی مردم ایران سخنرانی ها مخرب و در شان خودشان مطرح می کنند

مطالعه سوابق و زندگینامه پر نوسان و بی اعتبار بعضی از این چهره های خاص نشان می دهد ، در چه خانواده ها یی و در چه فضایی رشد یافته اند و اگر هم دانشگاهی  یا استاد یا فعال رسانه ای و محقق هستند، اما بی شک مسائل را به علت دریافت اطلاعات نادرست ، کج اندیشی ها و نا فهمی هایشان با گرا گرفتن از آن سوی آبها درک نمی کنند یا اساسا نمی خواهند درک کنند.!!؟.!.

در همین راستا ، چند روز قبل به یک عبارت " استوری و یا توئیت" غلامحسین کرباسچی شهردار توانمند و نو گرای اسبق تهران برخورد کردم که عنوان کرده بود،" مهدی نصیری" سردبیر سابق روزنامه کیهان تعادل روانی ندارد.

 کرباسچی می افزاید: این قرد آن زمان هم که در کیهان بود، فضاحت به بار آورد

حالا به نظر نویسنده تنها امثال مهدی نصیری ها یا عده ای از ورشکستگان رسانه ای و سیاسی و اجتماعی  نیستند که  به دلایلی گوناگون تعادل روانی خود را از دست داده اند، بلکه متاسفانه برخی از مسئولان به خصوص مدیران قبلی در دولت ها و نمایندگان ادوار مجلس که  از چشم نظام و مردم افتاده اند  هم در اظهار نظرها یشان رعایت مصالح کشور و هیچ یک  از خطوط قرمز را نمی کنند و منافع مردم و سرزمین شان را متاسفانه "چوب حراج می زنند".

این افراد برای خالی کردن بغض شان و یا آنکه از دست رفتن منابع و در آمدهای  رویایی که در گذشته داشتند - با اظهارات به قول خودشان دلسوزانه ، شفاف سازی و همراهی با افکار عمومی  تیشه به انقلاب نظام و باورهای مردم زده و به اصطلاح برای دستمالی " قیصریه ای " را به آتش می کشند.!.

پیشنهاد می شود، مدیران مسئول و دستگاههای نظارتی با در نظر داشت فضای باز گفت و گوها که تاکید مقام معظم رهبری است  و عنایت ویژه به این گروه از افراد معلوم الحال که تعادل خود را از دست داده اند، تذکر داده و بدون تعارف  برخورد کنند

نخبگان و انسان های فهیم به درستی می دانند که هر  مشکل و اختلافی که در درون باشد، منافع ملی و حفظ آن ارجح بر همه امور دیگر است و نقد و اصلاحات شیوه های عقلانی و درست دارد و نباید برای آنکه منافع فرد یا گروهی کمی تضعیف شده است ، همه سرزمین و مردم و باورها به باد تمسخر گرفته شود .

این افراد رسوا و بی اعتبار با یک چشمک فلان مجری مرد یا زن آنسوی آبهای سرزمین خود را می بازند  و هرگز تعقل نمی کنند که هیچ فردی از همان کشور همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه  ، آلمان و ... هرگز چنین آب به اسیاب دیگران نمی ریزد که آبروی مردم و دولت خود را پایمال کند.

جوانان این سرزمین سرخ گون می دانند و باید بهتر بدانند که این افراد چه کسانی هستند و منافع شان ریشه در کجا دارد و با چه سازمان ها و افراد همکاری و همراهی می کنند.

نظرتان را برای ما ارسال کنید...............

 

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید
اصول علمی روزنامه نگاری - روزنامه نگاری سایبری
کتاب اصول علمی روزنامه نگاری " روزنامه نگاری سایبری" در 300 صفحه قطع وزیری منتشر شد. اصول علمی مصاحبه ، گزارش نویسی ، خبر نویسی ، تاریخ روزنامه نگاری ایران، مبانی ارتباطات،سیاست های خبری، سواد رسانه ای، خبرنگاری بحران، روشهای سوژه یابی و یافته های نو در حوزه روزنامه نگاری سایبری" از فصل ها و مباحت کتاب است. این کتاب مرجع در مدت 45 روز به چاپ سوم رسیده است. فروش کتاب برای حوزه فرهنگ و رسانه 25 درصد تخفیف دارد. ایمیل "نویسنده" [email protected]