کد : 1248 ۱۰تیر ۱۴۰۳ ساعت 19:25
اشتغالزایی برای ۲ هزار نفر،

کشتارگاه بزرگ طیور در لنگرود استان گیلان احداث می شود

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: نماینده مردم لنگرود در مجلس دوازدهم، از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی کشتارگاه طیور در لنگرود تا آبان ماه امسال یاد کرد که در این طرح دو هزار نفر اشتغالزایی به همراه دارد.
کشتارگاه بزرگ طیور در لنگرود استان گیلان احداث می شود

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا، مهرداد لاهوتی با بیان اینکه بهبود وضعیت روستاهای حوزه انتخابیه به ویژه برای تامین آب شرب را به طور جدی دنبال خواهد کرد، گفت: روستاهای این منطقه که در انتهای سد سفیدرود قرار دارند در تامین آب هم آشامیدنی و هم کشاورزی با مشکل مواجه هستند که لازم است در این مورد تدبیری اندیشیده شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برنامه‌هایی که در جهت ایجاد اشتغال در حوزه انتخابیه دنبال می‌کند، تصریح کرد: ایجاد اشتغال در جهت رفع معضل بیکاری در این منطقه را قطعا از طریق روندی که در گذشته در قالب سرمایه‌گذاری‌های عظیم پیگیری و اجرا کردیم با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دنبال خواهیم کرد.

وی  تاکید کرد: همانطور که در گذشته کشتارگاه دام را در این منطقه افتتاح کرده بودیم، در ادامه راه‌اندازی کشتارگاه طیور در لنگرود را که ظرفیتی منحصربه فرد در سطح بین‌المللی خواهد بود، در جهت ایجاد اشتغال پیگیری می‌کنیم و امیدواریم تا 5 ماه آینده به نتیجه برسد .
.

گیلان 24+
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید