کد : 1157 ۲۰خرداد ۱۴۰۳ ساعت 23:22
رئیس کل دادگستری گیلان،

هرگونه مانع تراشی اجرای خط لوله گاز رشت، چلوند ممنوع است

پایگاه خبری ، رسمی گیلان ۲۴: رئیس کل دادگستری گیلان در ستاد اقتصادی مقاومت برای بررسی رفع موانع خط لوله انتقال گاز رشت - چلوند اعلام کرد: باید پس از اقناع سازی و اطمینان دادن به مردم با کسانی که مانع شده و امنیت پروژه را به خطر می اندازند،، اعلام شود که با آنها در چارچوب قانونی برخورد خواهد شد.
هرگونه مانع تراشی  اجرای خط لوله گاز رشت، چلوند ممنوع است

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، نشست ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی  با موضوع رفع موانع پروژه خط لوله انتقال گاز رشت- چلوند برگزار شد.

وی  با اشاره به اینکه پروژه خط لوله انتقال گاز رشت- چلوند چند سالی است که معطل مانده است، تصریح کرد: همه مسئولان باید همه مسئولان باید در انجام پروژه های عمرانی استان هم افزا و هماهنگ اقدام نمایند.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه ابراز داشت: یکی از عواقب به تاخیر افتادن پروژه ها، گران تر شدن مراحل تکمیل آن است که خسارات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اهمیت اقناع سازی و آگاه کردن مردم از این طرح اظهار داشت: دستگاه های متولی خط لوله انتقال گاز اطمینان داده اند که این پروژه از حریم 25 متری خارج نخواهد شد.

این مقام ارشد قضایی با اعلام اینکه این طرح باید از همین ماه کار خود را از سر بگیرد تصریح کرد: استانداری  گروهی متشکل از اعضای شورای تامین را برای اقناع سازی مردم و معترضین تشکیل دهد تا به آنان این اطمینان داده شود که در صورت  خروج از حریم، حقوق آنان در محاکم قضایی استیفا خواهد شد.

وی بیان کرد: پس از اقناع سازی و اطمینان بخشی به مردم با کسانی که مانع شده و امنیت پروژه را به خطر بیندازند در چارچوب قانونی برخورد خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه همه ی دستگاه ها باید در حفاظت و صیانت از اموال خود هوشیار بوده و در انجام تکالیف قانونی خود کوتاهی نکنند، افزود: اگر مسئولان در وظایف خود احساس مسئولیت نکرده و اهمال نمایند مرتکب ترک فعل شده، خسارات زیادی را به مردم و دولت وارد می کنند و موجبات عدم اعتماد و نارضایتی مردم را فراهم می کنند و باید در برابر این کوتاهی ها پاسخگو باشند.

 

پایگاه خبری ، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید
اصول علمی روزنامه نگاری - روزنامه نگاری سایبری
کتاب اصول علمی روزنامه نگاری " روزنامه نگاری سایبری" در 300 صفحه قطع وزیری منتشر شد. اصول علمی مصاحبه ، گزارش نویسی ، خبر نویسی ، تاریخ روزنامه نگاری ایران، مبانی ارتباطات،سیاست های خبری، سواد رسانه ای، خبرنگاری بحران، روشهای سوژه یابی و یافته های نو در حوزه روزنامه نگاری سایبری" از فصل ها و مباحت کتاب است. این کتاب مرجع در مدت 45 روز به چاپ سوم رسیده است. فروش کتاب برای حوزه فرهنگ و رسانه 25 درصد تخفیف دارد. ایمیل "نویسنده" [email protected]