کد : 1102 ۱۲خرداد ۱۴۰۳ ساعت 17:03

برخورد قانونی با چند دفتر خدمات مسافری در گیلان

اطلاعات رسیده از حوزه های گردشگری حاکی است، دستگاههای ناظر در روزهای اخیر با سه یا چهار مجموعه گردشگری " دفتر خدمات مسافری" به علت آنچه عدم رعایت هنجارهای اجتماعی و برخی تخلفات مطرح شده، برخورد قانونی کردند.
برخورد قانونی با چند دفتر خدمات مسافری در گیلان

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، هنوز دستگاه های مسئول استان  در این باره موضع گیری خاصی نداشته اند ، اما گفته می شود  این  دفاتر گردشگری  گروه های گردشگر  را به ترکیه می بردند با وجود توصیه های قبلی به موازین شرعی و هنجارها در مسیر سفر و محل های استقرار پایبند نبودند.
سال گذشته هم پلیس استان و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان با چند گروه گردشگری که شئونات جامعه را رعایت نکرده بودند ، برخورد قانونی کرد.
خبر مربوط به برخورد قانونی با شرکت های گردشگری متخلف طی دیروز و امروز ار برخی کارکنان این مجموعه ها و شنیده ها از درون جامعه حاصل شده است و منتظر واکنش دستگاههای مسئول از جمله دستگاه قضایی استان در این خصوص هستیم

سرپرست معاونت‌ گردشگری اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان شانزده اردیبهشت ماه  اعلام کرده بود: کمیته نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری را به حالت تعلیق و مجوز فعالیت یک دفتر دیگر را لغو کرد.

گروه رسانه ای ایران " گرا"
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید