کد : 1624 ۹شهریور ۱۴۰۳ ساعت 10:04
در آخرین روز هفته دولت،

۲۳۵ پروژه اشتغالزایی و عمرانی در گیلان افتتاح شد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: در آخرین روز از هفته دولت ۲۳۵ طرح عمرانی و اشتغالزایی در گیلان با حدود ۳ هزار میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید
235 پروژه اشتغالزایی و عمرانی در گیلان افتتاح شد

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، به نقل از روابط عمومی استانداری، یک مرکز فرآوری خاویاری و فیله ماهی هم با حضور استاندار در شهرک صنعتی سپیدرود رشت افتتاح شد که برای افتتاح این واحد فرآوری با یکهزار مترمربع زیربنا و اشتغالزایی ۲۰ نفر، ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است، .

 

بهره برداری بیشاز ۲۰۰ طرح عمرانی و اشتغالزایی در گیلان


این مرکز توانایی تولید سالانه ۵۰ تن خاویار و هزار و ۳۰۰ تن فیله ماهی را دارد که محصولات خود را به استان‌های همجوار و کشور‌های منطقه صادر می‌کند.
 همچنین امروز ۱۰۲ پروژه بخش کشاورزی و ساختمان جدید امور اراضی استان با حضور استاندار، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور اراضی کشور در رشت با بیش از ۲ هزارو ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری بیشاز ۲۰۰ طرح عمرانی و اشتغالزایی در گیلان

این پروژه ها شامل صنایع کشاورزی در بخش صنایع تبدیلی، تکمیلی و مکانیزاسیون، باغبانی و گلخانه، آب و خاک، حوزه شیلات و آبخیزداری، منابع طبیعی، آبخیزداری و عشایری است.
در آخرین روز هفته دولت، مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی آب آشامیدنی آستانه اشرفیه و یک واحد تولید مرغ گوشتی در روستای نبی دهکای آستانه اشرفیه هم با حضور استاندار به بهره برداری رسید.
از خمام نیز خبر رسید ۸ طرح در این شهرستان به بهره برداری رسید. 
این پروژه ها شامل آسفالت معابر روستایی و روکش آسفالت محور رشت به خمام، یک طرح مخابراتی، یک طرح ورزشی، بازارچه صنایع دستی، کتابخانه عمومی و واگذاری مسکن مددجویان است که برای آنها در مجموع ۹۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
در خشکبیجار هم ۱۸ طرح عمرانی با ۱۲۴ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد.
 این پروژه ها شامل افتتاح مسکن محرومان، اقامتگاه بومگردی، طرح‌های تقویت و توسعه برق، بهسازی و روکش آسفالت و یک واحد پرورش مرغ گوشتی و دامداری است. 

بهره برداری بیشاز ۲۰۰ طرح عمرانی و اشتغالزایی در گیلان

در صومعه سرا هم ۶ طرح عمرانی شامل راه روستایی، خانه بهداشت و آسفالت معابر با ۱۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد. همچنین ساخت مجتمع تجاری، اداری و خدماتی شهرداری تولمشهر با اعتبار اولیه ۶ میلیارد تومان آغاز شد.
از آستارا هم خبر رسید در آخرین روز هفته دولت ۱۷ طرح عمران شهری و روستایی، آسفالت معابر، برق رسانی، مسکن مددجویان و دفتر مسافرتی و گردشگری با ۳۰ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید. 
در رضوانشهر هم ۵ طرح عمران شهری و راه روستایی، گردشگری و کشاورزی با ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه افتتاح شد.
در رودبار هم ۵ پروژه شامل آسفالت معابر و توسعه مخابراتی با ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه به بهره برداری رسید.
از دفتر خبری لاهیجان هم خبر رسید در آخرین روز هفته دولت طرح گازرسانی به روستای گوهرسرای لاهیجان با ۷۰۰ میلیون تومان هزینه افتتاح شد.
در هفتمین روز از هفته دولت، ۵۵ طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۱۸۸ میلیارد تومان در سیاهکل به بهره برداری رسید. 
این پروژها شامل خدمات شهرداری، گاز رسانی، مسکن و راه روستایی، برق و محرومیت زدایی بود.

بهره برداری بیشاز ۲۰۰ طرح عمرانی و اشتغالزایی در گیلان

همچنین عصر امروز مرحله اول روسازی بتنی مسلح در پایانه بار انزلی با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۳۵ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم به بهره برداری رسید.
۱۲ پروژه عمران شهری نیز از دیگر پروژه هایی بود که با اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد تومان در بندرانزلی به بهره‌برداری رسید. 
این پروژه ها شامل کف‌سازی پل قدیم غازیان، مبلمان، نورپردازی، موزاییک فرش و روکش آسفالت، آسفالت معابر خاکی و روکش معابر شهری، ساماندهی فضای سبز خیابان صابر حنان، تعریض خیابان میرزا کوچک خان جنگلی و آبیاری تحت فشار و پروژه پارک شرکت نفت است
.

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید