کد : 1619 ۸شهریور ۱۴۰۳ ساعت 09:27

این سربازان حقوق کمتری دریافت می کنند

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: سربازانی که به واسطه محدودیت در فعالیت‌ها و وظایف تعریف شده نقش کمتری دارند، از حقوق و مزایای کمتری نسبت به سربازان سالم برخوردار می‌باشند.
این سربازان حقوق کمتری دریافت می کنند

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه طبق بند ۲ ماده ۳۹ قانون خدمت وظیفه عمومی مشمولانی که به علت ابتلا به بیماری از سلامتی کامل برخوردار نبوده و قادر به انجام خدمت در امور رزمی نیستند گفت: با تایید شورای پزشکی سازمان وظیفه عمومی و یا شورای پزشکی یگان خدمتی به عنوان مشمول معاف از رزم شناخته و متناسب با وضعیت جسمانی بکارگیری می‌شوند.
سرهنگ اسماعیل رجب زاده با بیان اینکه سربازان معاف از رزم در یگان‌های نیرو‌های مسلح براساس بیماری دسته بندی و متناسب با آن بکارگیری می‌شوند، افزود: این سربازان به واسطه محدودیت در بکارگیری و انجام فعالیت‌ها و وظایف تعریف شده از حقوق و مزایای کمتری نسبت به سربازان سالم برخوردار خواهند بود.
وی گفت: عنوان معاف از رزم به عنوان یکی از مشخصه‌های سلامت فردی که ممکن است در استخدام برخی از ارگان‌های دولتی و خصوصی، اعطای گواهینامه راهنمایی و رانندگی که نیاز به سلامت حداکثری افراد دارد، در کارت پایان خدمت این افراد درج می‌شود.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان افزود:
مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی@khabaresarbazi از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید