کد : 1610 ۷شهریور ۱۴۰۳ ساعت 13:12
بعلاوه نگاه رسانه،

پیش فروش خودرو باید جمع شود

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با وعده‌ها و پیش‌فروش‌هایی که می‌کنیم مردم را سر کار می‌گذاریم و باید پیش‌فروش خودرو جمع شود.
پیش فروش خودرو باید جمع شود

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا عارف گفت: متاسفانه کمک‌هایی که طی سه دهه گذشته و به خصوص از دهه ۷۰ به بعد به صنعت خودرو شده، ظلم در حق این صنعت بوده است.

وی اظهار داشت: خودروسازان وعده‌هایی دادند و دولت‌ها هم همکاری کردند، اما نتیجه آن ارتقای کیفیت نشد و باعث حفظ وضعیت موجود و مسائلی که با آن مواجه هستیم، شد.

عارف به بهبود وضعیت بازار خودرو و افزایش تولید با کیفیت تاکید و خاطرنشان کرد: با وعده‌هایی که می‌دهیم و پیش‌فروش‌هایی که می‌کنیم مردم را سر کار می‌گذاریم. باید پیش‌فروش خودرو جمع بشود و خودرو مورد نیاز مردم را با خودرو خوب، چه داخلی و چه از طریق واردات تامین کنیم.

معاون اول در حالی این سخنانی را بیان می کند که همه مردم ایران و شاید هم جهان از صنعت خودرو ایران الامان در آمده اند و تاکنون هیچ دولتی " هیچ دولتی" توان مقابله با این صنعت نداشته و ندارد.

خودروسازان ایرانی متاسفانه ، بی کیفیت ترین و مرگبارترین خودروها را تا اکنون تولید کرده و با گرانترین قیمت ها آن هم با قرعه کشی و بردن مردم در صف های طولانی فروخته اند و خدمات پس از فروش هم در حد شعار است.

نویسنده بارها و بارها گرفتار همین خدمات پس از فروش خودروهای ایرانی شده است و هیچ نمایندگی اهمیتی به ضوابط و قوانین ایران  خودرو و سایپا نمی دهند و طبق ضوابط خودشان عمل می کنند.

در این باره به زودی یک گزارش مفصل تولید و منتشر خواهیم کرد.

شما هم نظر بدهید تا گزارش جامع تر باشد ، خیلی بهتر خواهد بود.؟ 

گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید