کد : 1106 ۱۴خرداد ۱۴۰۳ ساعت 00:11
یازده چهره ای که شناخته تر هستند

احمدی نژاد هم برای انتخابات ثبت نام کرد

پایگاه خبری ، رسمی گیلان ۲۴: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز ۳۶ نفر برای نام‌نویسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مراجعه کردند و ثبت نام ۱۱ نفر هم قطعی شد.
احمدی نژاد هم برای انتخابات ثبت نام کرد

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، محسن اسلامی در تشریح روند چهارمین روز انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز۳۶ نفر برای نام نویسی مراجعه کردند و ۱۱ نفر ثبت نام قطعی کردند و از این میان محمد مهدی اسماعیلی، مسعود زریبافان، حسین افشار زاده، حسینعلی قاسم زاده، محمود احمدی نژاد، محمود صادقی، صادق خلیلیان، ایرج شاهوردی، سید محمد مقیمی، حسن محمدیاری ، مجتبی محفوظی ثبت نام خود را انجام دادند.

نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات از ۱۰ خردادماه آغاز و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت. پس از آن شورای نگهبان در مدت هفت روز صلاحیت داوطلبان را بررسی می‌کند و اسامی نامزدها ۲۲ خردادماه منتشر خواهد شد.

تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۲۳ خردادماه آغاز و تا هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت و در نهایت هشتم تیرماه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار و نهمین رئیس جمهور با رأی مستقیم مردم برگزیده می‌شود

حالا احمدی نژاد - لاریجانی - جلیلی- هم چنین پزشکیان - - زاکانی - و مهرداد بذر پاش از شناخته ترین نامزدهای این دوره تا عصر امروز یکشنبه 13 خرداد ماه است .

اظهار نظرها و بحث ها مردمی و گروه های سیاسی و محافل اداری و رسانه ای در باره نامزدها و اینکه چه کسانی از فیلتر مجموعه های نظارتی عبور می کنند و آنها که می مانند با چه برنامه ای خواهند آمد و کدام بخش از مواضع شان قابل اجرا در شرایط کنونی کشور است.

گروه رسانه ای ایران " گرا" -

پایگاه خبری ، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید