کد : 1723 ۲۵شهریور ۱۴۰۳ ساعت 23:34
پلیس رشت خبر داد،

پايان كار یک مأمور نما در " رشت "

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: فرمانده انتظامي شهرستان رشت از دستگيري يك مامور قلابي و کشف تجهيزات پليسي غير مجاز از وي خبر داد.
پايان كار یک  مأمور نما در

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، سرهنگ "عيسي روشن قلب " در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاري پليس با اشاره به تلاش‌هاي شبانه‌روزي كاركنان انتظامي براي پيشگيري از وقوع جرايم، اظهارداشت؛ يكي از موضوعاتي كه پليس همواره نسبت به آن تأكيد دارد، درخواست كارت شناسايي معتبر از افرادي است كه تحت عنوان مأمور ارگان‌هاي دولتي به شهروندان مراجعه مي‌كنند.
وي در ادامه گفت: در پي تماس يکي از شهروندان با سامانه فوريت هاي پليسي 110 مبني بر اينکه شخصي تحت عنوان مأمور يكي از ارگان‌هاي دولتي مجهز به تجهيزات نظامي قصد اخاذي از شهروندان در محدوده مسکن مهر رشت را داشته و با توجه به ظن اهالي، از محل گريخته است، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت .
فرمانده انتظامي شهرستان رشت با بيان اينكه پس از بررسي‌هاي صورت گرفته، صحت موضوع محرز و با تلاش هاي بي وقفه و اقدامات فني مأموران کلانتري 17، متهم مورد نظر شناسايي شد، افزود: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، متهم در محل اختفاء خود دستگير و  تعدادي تجهيزات پليسي غيرمجاز نظير يک قبضه ماکت کلت کمري، يک دستگاه بي سيم و يک رشته دستبند غير مجاز از وي کشف شد.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه تحقيقات پليس براي شناسايي شاکيان احتمالي اين پرونده ادامه دارد، تصريح كرد: متهم 35 ساله با تشکيل پرونده در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.
سرهنگ روشن قلب در پايان ضمن قدرداني از همكاري مردم با پليس از آنها خواست در صورت مواجهه با افرادي كه خود را مامور ارگان‌هاي دولتي معرفي مي‌كنند، قبل از پاسخگويي نسبت به رويت كارت شناسايي اين افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طريق سامانه فوريت هاي 110 پليس اطلاع رساني کنند
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید