کد : 1643 ۱۲شهریور ۱۴۰۳ ساعت 09:48
اختصاصی گرا، - هشدار

ویلایی که با تبانی دهیار ساخته شده بود - تخریب شد!

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: در خبرهای جدید آمده بود، یک باب ویلای غیرمجاز یک غیربومی در روستای دارباغ شهرستان فومن که با تبانی دهیار و داخل اراضی کشاورزی ساخته شده بود، به دستور مقام قضایی تخریب شد.
ویلایی که با تبانی دهیار ساخته شده بود - تخریب شد!

حیرت انگیز است که یک آدمی از استان و شهری دیگری وارد گیلان شده و با تبانی دهیار یک ویلای شیک در حاشیه کوهستان در قلب زمین های کشاورزی ساخته و بعد دستور به تخریب این بنا داده شد.!

به قول آن مسئول معروف " چه خبراست " ، آخه برادر من  -خواهر من ، مگر در این روستا غیر از دهیار که  تبانی کرده و شیرینی خود را دریافت کرده ، دیگر هیچ فرد و مسئولی و آدمی پیدا نشده که به بخشداری و فرمانداری و دستگاه نظارتی و منابع طبیعی و محیط زیست اطلاع بدهد.

چرا همه تا این حد بی خیال و بی تفاوت شده ایم - مگر این زمین ها و سرسبزی و زیبایی ها متعلق به فرزندان  ما نیست و مگر نباید آنها هم در این سرزمین به خوشی زندگی کنند.؟

روز روشن " طرف آمده و همه نوع مجوز ساخت، امکانات آب و برق و گاز  و .... را دریافت و در بدترین شرایط برای 6 تا هشت ماه این ساختمان را ساخته است ، اما هیچ کسی نگفته ( این آدم کیست و از کجا آمده و چرا در این مکان خانه سازی کرده و هیچ کس هم جلوگیری نمی کند.

نویسنده اعتقاد دارد، تا زمانی که ما مردم نسبت به تحولات پیرامون خودمان بی تفاوت باشیم و نسبت به اموال عمومی آن هم اموالی که باید برای نسل های آینده بماند واکنشی نشان ندهیم - همین اش است و همین کاسه!

سخن ما این است که ، حالا دهیار تبانی کرد و فریب خورد و هر چیز دیگر ، مگر آن روستا شورا ندارد ، مگر بزرگتری نیست و مگر مسجد ندارد و مگر جوان های ...........چرا اجازه می دهیم از استان های دیگر به خصوص از استان های مرکزی ایران بیایند و زمین های زرخیر گیلان را نابود کنند.

یک شهروندی تعریف می کرد، در حاشیه شهر رشت رو به روی فرودگاه سردار جنگل در یک روستا به حدی اصفهانی آمده اند و زمین های کشاورزی را خریداری و خانه سازی کرده اند که اکنون شورای این روستا همه اش اصفهانی ها هستند.

آخر این درد نیست و باید به کجا و چه کسی گفت.؟

گیلانی ها به خود بیایید و نسبت به این مسائل و موارد واکنش نشان بدهید.

اشکالی ندارد، اصفهانی، یزدی، کرمانی  جنوبی  و دیگران بیایند - اما براساس  قانون یک خانه ، ویلا و آپارتمان خریداری کنند و یا زمین مجاز و قابل ساخت را خریداری کرده و بسازند - معنا ندارد که از هر جای کشور به پشتوانه بعضی مدیران کشوری و استانی به گیلان  می آئید و با تبانی و رشوه و زیر میزی در منطقه جنگلی و در قلب باغ های چای و مزارع برنج خانه سازی و ویلا سازی می کنید.

مردم گیلان لطفا به خود بیایید ..........!!!؟

گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید