کد : 1628 ۹شهریور ۱۴۰۳ ساعت 22:56
در آخرین روز هفته دولت،

۱۳پروژه مخابراتی همزمان در گیلان افتتاح شد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: در آخرین روز از هفته دولت ۱۳پروژه مخابراتی گیلان با صرف اعتبار ۵۰۲ میلیارد ریال با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان همزمان با روستای کشایه‌گیری اشکورات رحیم‌آباد رودسر در دیگر مناطق استان افتتاح شد.
13پروژه مخابراتی همزمان در گیلان افتتاح شد

به گزارش گروه رسانه ای ایران  " گرا" ، از  مجموع این پروژه‌ها ۱۱ پروژه دکل ارتباطی جدید و ۲ پروژه ارتقا تکنولوژی مخابراتی است؛ احداث سایت مخابراتی کشایه گیری، گزلبن، سی سرا، سز رود، طیولا بالا، رزه گردن رحیم آباد، مازوکله پشته کلاچای، موسی کلایه رانکوه املش، اشکال اطاقور، سحر خیز محله رودبنه لاهیجان، پایین محله ناصر کیاده، سرچشمه لاهیجان، کمنی دیلمان، رحمت آباد و بلوکات اسطلخ جان و منطقه ییلاقی دار ستان رودبار از جمله این طرح هاست

 

راه و پل کاکرود اشکورات رودسر هم افتتاح رسمی شد.

راه و پل کاکرود شهرستان رودسر  با صرف اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال امروز جمعه با حضور استاندار گیلان افتتاح شد؛ محور اصلی و راه روستایی کاکرود در فروردین ۹۸ بر اثر سیل تخریب شده بود که به دلیل اهمیت موضوع طی مطالعات انجام شده توسط مهندسین مشاور و براساس بهسازی نوع ۱ و ۲ محور موجود به طول ۷۵۰ متر و با عرض متوسط هفت متر و بهسازی و آسفالت راه روستایی به طول ۷۰۰ متر، عرض ۵.۵ متر با انعقاد قرارداد، عملیات اجرایی آن از تیرماه همان سال آغاز شد و سرانجام با پی‌گیری‌ دولت سیزدهم در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

پل کاکرود با دهانه ۱۰ متر و عرض ۱۶ متر و دیوارهای برگشتی افتتاح شد. اعتبار هزینه شده برای این پروژه اداره کل راه و شهرسازی گیلان ۲۱۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبار استانی و مصوبات سفر رئیس جمهور تامین شد.

استاندار گیلان در جمع مردم کاکرود  با بیان اینکه وظیفه ماست تا غبار محرومیت‌ را از چهره روستاها برداریم، اظهار کرد: روستائیان نقش مهمی در تولید دارند از اینرو باید بسترهای لازم برای تولید، توسعه و عمران روستاها بیش از پیش فراهم شود.

اسدالله عباسی بیان کرد: اشتغالزایی روستائیان در رفع محرومیت‌های مناطق روستایی نقش مهمی دارد بدین منظور باید برای اشتغال پایدار در روستاها تلاش شود.

وی با تاکید بر اینکه با تمام تلاش باید برای محرومیت زدایی در روستاها و فراهم کردن زیرساخت لازم اقدام شود، اضافه کرد: باید به اجرای طرح هادی، بازنگری و اصلاح آن و تقویت اینترنت در روستاها توجه شود.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید