کد : 1613 ۷شهریور ۱۴۰۳ ساعت 14:52
با حضور رئیس کمیته امداد امام،

۱۵۵ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: با حضور رئیس کمیته امداد امام "ره" و استاندار گیلان ۱۵۵ واحد مسکونی مددجویان به مناسبت هفته دولت همزمان در شهرستان لاهیجان به بهره‌برداری رسید.
155 مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، در مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور داشتند؛ این واحدهای مسکونی در شهرستان‌های آستارا، املش، بندرانزلی، رودسر، رضوانشهر، فومن، صومعه‌سرا، سیاهکل، تالش، لاهیجان، لنگرود، شفت، رودبار، ماسال، رشت و خمام به بهره‌برداری رسید.

استاندار گیلان در مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی با بیان اینکه  
زیربنا هفت هزار و ۷۸۴ مترمربع و در مجموع ۶۱۴ میلیارد ریال هزینه شده است عنوان کرد:  کمیته امداد امام خمینی (ره) نقش مهمی در رفع محرومیت‌ در کشور دارد و این نهاد برگرفته از دید عمیق و الهی امام راحل (ره) است.

اسدالله عباسی با بیان اینکه ۱۲۷ هزار مددجو در گیلان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند اظهار کرد: طی سال‌های اخیر در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدامات بسیار خوبی انجام شده که گام بزرگی در جهت خود اشتغالی بوده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در ایجاد اشتغال گیلان افزود: این نهاد مامنی برای محرومان است و این مجموعه در حوزه اشتغال و خرید ابریشم اقدامات خوبی انجام داده و بسیاری از مددجویان کمیته امداد نسبت به پرورش کرم ابریشم اقدام کردند
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید