کد : 1437 ۱۱مرداد ۱۴۰۳ ساعت 21:16
استاد کشوری گفتمان دینی،

روشنگری، بصیرت و کلام نافذ نقطه عطف جهاد تبیین است

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: یک استاد کشوری گفتمان دینی امروز در نشست تبیینی " بصیرت عاشورائی ، اختتامیه رویداد جرس" و معرفی رسانه های برتر سال ۱۴۰۲ ازنگاه مردم عنوان کرد: روشنگری و کلام نافذ و بیان نقطه عطف اطلاع رسانی هنرمندانه و شایسته است.
روشنگری، بصیرت و کلام نافذ نقطه عطف جهاد تبیین است


به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، حاج آقا کامران با تکیه بر کلام بنیان گذار جمهوری اسلامی و فرمایش رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: وجه تمایز انسان بیان است و در بیان موثر باید شرح صدر، قدرت سخنگویی و بصیرت داشت و این شاخصه موجب برجستگی بیان کننده و آگاهی دهنده است.
مشاور استاندار گیلان با تاکید بر کلام و نقش زینب کبری کبری" س" بعد از قیام کربلا خاطر نشان کرد: اینکه گفته می شود ، کربلا در کربلا نبود اگر زینب نبود در واقع حقیقتی است کا ایشان با خطبه های محکم و متقن ، بیان نافذ و فصیح اجازه نداد خون امام حسین "ع" ، قیام حضرت اباعبدلله و اهداف برادر بزرگوارش بر زمین بماند.
وی عنوان کرد: بیان نافذ خانم زینب کبری  در بهترین جایگاهش- جهاد تبیین، جهاد زبان و روشنگری بود که عاشورا و کربلا را ماندگار کرد.
حاج آقا کامران گفت: امروز دشمن از دین شما مایوس است زیرا دین ما و شما دارای امام و مقتدا و پیشوایی شایسته است در حالی دشمنان بعد از ارتحال حضرت امام " ره" شادی می کردند که جامعه ایران بدون مقتدا و پیشوا شده است و خبرگان  در کوتاهترین زمان رهبری شایسته را انتخاب کردند..
به اظهار وی ، قلم که خداوند به آن قسم یاد کرده و خبرنگاران اهل قلم و کتابت هستند، این قلم  باید دارای اثر، نفوذ و ماندگاری باشد تا نسل ها از آن بهره مند شوند.

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید