کد : 1412 ۷مرداد ۱۴۰۳ ساعت 21:28
با اهدای زمین از سوی یک خیر،

داروخانه هلال احمر رودسر بزودی افتتاح می شود

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مدیرعامل هلال‌احمر گیلان، با بیان اینکه شرق و غرب گیلان نیازمند برخورداری از داروخانه هلال‌احمر است، تاکید کرد: راه‌اندازی داروخانه هلال احمر یکی از مطالبات مردم است.
داروخانه هلال احمر رودسر بزودی افتتاح می شود

 به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، مهندس هادی سلیمی با بیان اینکه مجموعه هلال احمر استان گیلان در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ رتبه نخست کشوری در جذب خیرین را داشته است، اظهار کرد: درمانگاه هلال احمر در شهرستان رشت را همانند داروخانه هلال احمر استان احیا کردیم و کلیه هزینه‌های بازسازی و راه‌اندازی مجدد درمانگاه یاد شده توسط خیرین تامین شده است.

وی با اشاره به فعالیت مرکز توانبخشی رودسر که در گذشته با ظرفیت حدود یک هزار بیمار در سال فعال بود، افزود: سال گذشته ظرفیت این مرکز به شش هزار نفر افزایش یافت و طبق برنامه ریزی انجام شده در سال ۱۴۰۳، پیش‌بینی ویزیت ۱۲ هزار نفر را داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه هزینه خدمات فیزیوتراپی در بخش خصوصی بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: هر جلسه فیزیوتراپی در مرکز توانبخشی هلال‌احمر حدود ۱۵۰ هزار تومان است لذا در تلاشیم تا با افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به بیماران موجبات رضایت هموطنان را در این مراکز فراهم کنیم.

سلیمی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی هلال‌احمر رااغلب از قشرهای کم در آمد و  نیازمند جامعه دانست و گفت: تا هفته دولت " هفته اول شهریور ماه" شاهد راه‌اندازی مجدد و افتتاح درمانگاه هلال احمر رشت خواهیم بود.

وی با اشاره به تعرفه پایین خدمات در داروخانه‌های هلال‌احمر، بیان کرد: در راستای اجرای یکی از ماموریت‌های هلال‌احمر که تامین دارو برای نیازمندان است، بدون نگاه اقتصادی در تلاش برای ارایه هر چه بهتر خدمت به مردم در مراکز درمانی و دارویی هلال‌احمر هستیم.

مدیرعامل هلال‌احمر گیلان با بیان اینکه شرق و غرب گیلان نیازمند برخورداری از داروخانه هلال‌احمر هستند، تاکید کرد: به زودی داروخانه دوم جمعیت  را در مرکز شهرستان رودسر افتتاح می‌کنیم.

وی با اشاره به مطالبات جدی مردم منطقه بیان کرد: مکان راه‌اندازی داروخانه توسط یک خیر رودسری به هلال احمر اهدا شده است که  امیدواریم مردم ساکن در منطقه شرق گیلان از این داروخانه بهره مند  باشند.

 

گیلان 24 + ایسنا
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید