کد : 1386 ۳مرداد ۱۴۰۳ ساعت 07:11
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان،

کارفرمایان ۱۰۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکارند!

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: کارفرمایان واحد‌های تولیدی، صنعتی و دولتی در استان بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکاری قطعی دارند.
کارفرمایان  1000 میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکارند!

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، کیوان مرتضوی گفت: کارفرمایان گیلانی بیش از هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان به تامین اجتماعی استان بدهکاری دارند که ۲۵ درصد به میزان بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان قطعی است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه لیست مالی کارگاهی شرکت‌ها، کارخانجات و واحد‌های تولیدی برای سال گذشته از اردیبهشت تا نیمه تیر امسال صادر شد، افزود: در این دوره بیش از ۲۴ هزار فقره صورتحساب برای کارفرمایان بدهکار صادر و هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان وصول شد.

وی با اشاره به کاهش ۵ درصدی میزان بدهی کارفرمایان، امسال در مقایسه با سال گذشته، اضافه کرد: اجرای طرح هوشمندسازی فهرست حق بیمه، پیگیری‌های کمیته‌های وصول اداره کل و شعب برای تعیین تکلیف پرونده‌های بدهکاران، تقسیط بدهی کارفرمایان و کاهش بدهی‌ها در برخی موارد پس از کارشناسی، از اقدامات انجام شده برای صیانت از حقوق کارفرمایان و کاهش بدهی آنها است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه بخشی از مطالبات این اداره کل مربوط به شهرداری‌ها و ادارات دولتی است، گفت: با پیگیری مطالبات این اداره کل از کارفرمایان دولتی و نشست با  استاندار گیلان، وی فهرست این کارفرمایان را برای وصول مبالغ درخواست ک
رد.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید