کد : 694 ۱۳اسفند ۱۴۰۲ ساعت 15:17

حقوق و مزایای پرسنل شهرداری رشت زودتر پرداخت شود

پایگاه خبری گیلان ۲۴: رئیس شورای شهر رشت گفت: با توجه به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان و عید نوروز انتظار می‌رود حقوق و مزایای پایان سال پرسنل شهرداری رشت زودتر پرداخت شود
حقوق و مزایای پرسنل شهرداری رشت زودتر پرداخت شود

محمدحسین واثق کارگر نیا در یکصد و بیست و دومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با مخاطب قرار دادن شهردار رشت اظهار کرد: در برف امسال شاهد سقوط تعدادی از درختان کهنسال در مناطق رشت بودیم و انتظار داریم شهرداری برای حفظ این درختان و نهال کاری در مسیر خیابان‌ها و پارک‌ها و همچنین حفظ و توسعه فضای سبز تمهیدات لازم را برنامه ریزی کند.

 
 وی به در پیش رو بودن سال جدید و همچنین فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:
 
     ماه مبارک رمضان و عید نوروز انتظار می‌رود حقوق و مزایای پایان سال پرسنل شهرداری رشت زودتر پرداخت شود تا بتوانند نسبت به تامین وسایل  مورد نیاز اقدام کنند.
رحیم شوقی شهردار رشت نیز با حضور در جلسه علنی شورای با اشاره به اینکه یکسال از زمان انتخاب و حضورم در جایگاه شهردار رشت سپری شده است، اظهار کرد: بار دیگر بابت اعتماد که منتخبین رشت نسبت به من داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم در کنار یکدیگر شهری در خورشان و نام رشت بسازیم.
وی با بیان اینکه شهرداری رشت حدود ششصد میلیارد تومان از دیگر دستگاه‌ها مطالبه دارد، افزود: از این بابت نیز برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های لازم در دست انجام است.
در واقع شهردار رشت به طور مستقیم به بدهکاران شهرداری که بیشترشان بخش های دولتی اعلام کرد ، بدهی تان را هر چه زودتر بپردازید
گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید