کد : 537 ۱۰بهمن ۱۴۰۲ ساعت 00:08
بانک سینا در گیلان رو دست دیگر بانکها بلند شد!!

وام با کارمزد صفر درصد بدون سود پرداخت می شود

شبکه خبری تحلیلی گیلان ۲۴: مدیر منطقه گیلان بانک سینا در رابطه با طرح آفتاب بانک سینا نیز اظهار کرد: این بانک اولین بانکی است که تسهیلات صفر درصد و بدون سود پرداخت می‌کند، مشروط بر آنکه سپرده داشته باشید.
وام با کارمزد صفر درصد بدون سود پرداخت می شود


 وی تصریح کرد: شرایط بگونه ای است که باتوجه به سپرده گذاری قرض الحسنه ای که مشتریان انجام می‌دهند (با حداقل مبلغ پنجاه هزار تومان) چه برای مشتریان حقوقی و چه حقیقی، این وام قابل پرداخت است.

میرزاپور با تاکید بر اینکه سپرده گذاری های این طرح بین یک ماه تا ۱۲ ماه است، افزود: شما میتوانید حتی به مدت یک ماه پول خود راه داخل سپرده قرار دهید و متناسب با مبلغ و معدل کسب شده درخواست پرداخت وام دهید.

وی ادامه داد: مشتریان از ۱۳ درصد تا ۱۴۷ درصد نسبت به مبلغ سپرده خود (تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان) قادر به گرفتن وام بدون کارمزد و با سود صفر درصد هستند و  مشتریان حقیقی درصورت داشتن معدلی بیشتر از ۳۰۰ میلیون میتوانند آنرا به شخص دیگری از اعضای خانواده خود منتقل کنند و شرکت های حقوقی و فروشگاه ها میتوانند معدل اضافی را به پرسنل خود منتقل کنند.

میرزاپور همچنین اقساط طرح آفتاب را از ۶ ماه تا ۴۸ ماه عنوان کرد که براساس میزان سپرده و مدت زمان آن محاسبه می‌شود و افزود: بطور مثال اگر شخصی ۱۰۰ میلیون سپرده گذاری کند در عرض یک ماه می‌تواند ۲۳ میلیون وام با اقساط ۶ ماهه و سود صفر درصدی دریافت کند. اما هرچه مدت زمان بیشتری مبلغ پایه در حساب باقی بماند، مبلغ دریافتی وام به همان نسبت افزایش پیدا می‌کند.

مدیر منطقه گیلان بانک سینا گفت: نکته جالب و مهم این طرح این است که بعد از معدل گیری و پرداخت شدن وام، مشتری می‌تواند اصل پول خود را برداشت کند و پول پایه بلوکه نمی‌شود.

میرزاپور در پایان گفت: برای اخذ این وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تنها یک ضامن نیاز است و مشتریان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و محاسبه و تخمین مقدار وام پرداختی و اقساط از لین
ک  Tarh.sinabank.ir/aftab  استفاده کنند.

گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید
اصول علمی روزنامه نگاری - روزنامه نگاری سایبری
کتاب اصول علمی روزنامه نگاری " روزنامه نگاری سایبری" در 300 صفحه قطع وزیری منتشر شد. اصول علمی مصاحبه ، گزارش نویسی ، خبر نویسی ، تاریخ روزنامه نگاری ایران، مبانی ارتباطات،سیاست های خبری، سواد رسانه ای، خبرنگاری بحران، روشهای سوژه یابی و یافته های نو در حوزه روزنامه نگاری سایبری" از فصل ها و مباحت کتاب است. این کتاب مرجع در مدت 45 روز به چاپ سوم رسیده است. فروش کتاب برای حوزه فرهنگ و رسانه 25 درصد تخفیف دارد. ایمیل "نویسنده" [email protected]