کد : 1874 ۲۲مهر ۱۴۰۳ ساعت 22:19

شهردار رشت باردیگر تکذیب کرد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: رحیم شوقی شهردار رشت امروز در جلسه شورای معاونین بار دیگر تاکید کرد: تاکنون چندین بار رفتن از شهرداری را تکذیب کرده‌ام اما بازهم این شایعه تکرار می‌شود.www.gilan۲۴.ir
شهردار رشت باردیگر تکذیب کرد

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، دکتر شوقی عنوان کرد: حتی علاوه بر اعلام رسمی در صحن علنی شورا و انعکاس وسیع در رسانه‌ها، صوت و تصویر تکذیب را در صفحه شخصی خود نیز منتشر کردم اما بازهم این شایعات توسط برخی  تکرار می‌شود.

وی افزود: همواره تلاش کردم تا از حاشیه‌های دوری کنم اما این بار مجبور به پاسخ گویی دوباره شده‌ام ، چرا که  برخی از دوستان نیز این شایعات را باور کرده‌اند و به بنده تبریک می‌گویند.

شهردار رشت با بیان اینکه همدلی و وفاق موجود با رئیس و اعضای شورای اسلامی سبب انگیزه مضاعف خدمت به مردم می‌شود به پیشرفت مناسب پروژه‌های میثاق و ساخت چند تقاطع غیرهمسطح و همچنین بازگشایی مسیرهای جدید اشاره کرد و افزود: انجام همزمان این حجم از پروژه‌های عمرانی در رشت کم سابقه بوده که باحمایت رییس و اعضای شورا و نهادهای اجرایی و حاکمیتی و همچنین صبر و حوصله و همراهی مردم در حال اجر است.
وی گفت: به انجام وعده‌هایی که به مردم و شورا دادم و اتمام پروژه‌ها متعهد هستم و تا زمانی که شورا تشخیص دهد در شهرداری به مردم شهرم خدمت می‌کنم.
شهردار تاکید کرد: اینگونه شایعات بی‌اساس موجب تزلزل در سرمایه گذاران و  کاهش درآمدهای شهرداری می‌شود

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید