کد : 1798 ۸مهر ۱۴۰۳ ساعت 14:41
آتش نشانان رشت تجلیل شدند،

۳۲۰۰ حادثه در ۶ ماه توسط آنش نشان ها پوشش داده شد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: رئیس آتش نشانان رشت در مراسم تجلیل از این قشر پرتلاش عنوان کرد: آتش نشانان مرکز استان در ۶ ماه گذشته، بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ حادثه را پوشش داده‌اند که نسبت به سال‌های گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.
3200 حادثه در 6 ماه توسط آنش نشان ها پوشش داده شد

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی در نود و هشتمین سال تاسیس سازمان آتش نشانی در رشت مراسمی به پاس قدردانی از زحمات آتش نشانان برگزار شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در این مراسم با اشاره به اینکه آتش‌نشانان بدون چشمداشت و با تمام وجود در خدمت شهروندان هستند گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری مدیریت شهری و مسئولان استانی، نیاز‌های آتش نشانان را برطرف کنیم.
شهرام مومنی همچنین به افزایش حوادث در سال جاری اشاره کرد و افزود: آتش نشانان در ۶ ماه گذشته، بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ حادثه را پوشش داده‌اند که نسبت به سال‌های گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.
کیا عاشوری فرماندار رشت هم در این مراسم به ضرورت ارتقای امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: از شهردار و شورای شهر می‌خواهم تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.
مهدی فلاح یکی از نمایندگان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از ایثارو ازخودگذشتگی آتش‌نشانان، گفت: این شغل علاوه بر داشتن شرافت، ارتقا دهنده روحیه سلامت، آمادگی جسمانی و ذهنی افراد است.
سید شمس شفیعی عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: ایثار و فداکاری آتش نشانان شریف زبانزد است و تلاش آتش نشانان درحادثه تلخ پلاسکو که طی آن تعداد زیادی از آتش نشانان به شهادت رسیدند در تاریخ کشور ماندگار شد.
محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم روز آتش نشان با اشاره به اینکه سختی‌ها و مرارت‌های شغل آتش نشانی گفت: انتظار می‌رود اگر خدای ناکرده برای آتش نشانی در حین خدمت حادثه‌ای منجر به فوت رقم خورد این عزیزان ایثارگر جزو شهدای خدمت محسوب شود.
۷ مهر به دلیل بمباران پالایشگاه نفت آبادان که منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش نشانان شد به روز آتش نشان نامگذاری شد.
رشت ۳۸۳ آتش نشان، ۶۲ خودروی عملیاتی و ۱۵ ایستگاه آتش نشانی دارد
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید