کد : 1777 ۴مهر ۱۴۰۳ ساعت 08:22
بازرس کل گیلان در دیدار از کارخانه پگاه،

تصفیه خانه شرکت پگاه در حفظ محیط زیست بسیار موثر است

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: بارزس کل استان گیلان در بازدید از مجموعه پگاه گیلان با اشاره به تصفیه خانه فاضلاب صنعتی کشت و صنعت شرکت پگاه گیلان اعلام کرد: این تصفیه خانه با ظرفیت تصفیه روزانه ۷۰۰ مترمکعب فاضلاب عملا در حفظ محیط زیست و تولید کیفی موثر است.
تصفیه خانه شرکت پگاه در حفظ محیط زیست  بسیار موثر است

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" احمد آقائی تصریح کرد: کیفیت، بهداشت، محیط زیست و توسعه محصول در این شرکت از جمله اقدامات شایسته این مجموعه محسوب می شود که در حمایت از صنعت دامپروی و ایجاد اشتغال مولد تاثیرگذار است.

بازرس کل گیلان  از بکارگیری نیروهای بومی در این شرکت ابراز خرسندی کرد و افزود: با راه اندازی فازهای بعدی شرکت کشت و صنعت تعداد بیشتری از جوانان گیلان در این شرکت به کار مشغول خواهند شد و با این اقدام درصد بیکاری در این استان روز به روز کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دامپروری صنایع شیر گیلان نیز در حاشیه بهره برداری این تصفیه خانه گفت: این شرکت در مساحت ۵۰۰ هزار مترمربع احداث شده است و برای تصفیه خانه فاضلاب صنعتی این شرکت با ظرفیت تصفیه روزانه ۷۰۰ مترمکعب، ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بر اساس اعلام مسئولان، شرکت پگاه گیلان در سال ۸۶ کار خود را آغازکرد و اکنون هزار و ۲۰۰راس دام شیرده دارد که روزانه ۲۰ تن شیر تولید می‌کند و پیش بینی می‌شود در آینده این مقدار تولید به ۵۰ تن شیر در روز برسد. مجموع سرمایه گذاری برای بهره برداری از پروژه مذکور بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال است

نگاه رسانه:

بازدید ها میدان مدیران استانی از جمله استاندار، رئیس کل دادگستری، بازرس کل استان و نمایندگان مردم در مجلس از سازمان ها، ارگان ها و شرکت های تولیدی ، صنعتی و کشاورزی در رفع مشکلات، تولید کیفی، طرح مسائل و در نهایت تحول در مجموعه های بسیار موثر و مفید است...

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید