کد : 1773 ۳مهر ۱۴۰۳ ساعت 18:18
استاندار گیلان:

سفر به روسیه دستاوردهای تاثیرگذاری داشت

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بازاریابی محصولات این استان در روسیه و کشورهای حاشیه خزر بیان کرد: بازاریابی محصولات استراتژیک گیلان در روسیه و کشورهای حاشیه خزر بدون سفر و نشست‌های مشترک اتفاق نمی‌افتد.
سفر به روسیه دستاوردهای تاثیرگذاری داشت

به گزارش گروه رسانه ای  ایران " گرا" ، دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه دستاوردهای مثبت سفر به روسیه تبیین شود، گفت: متاسفانه جای پرداختن به دستاوردهای سفر فقط به نقاط منفی سفر و بخش هزینه داشت آن مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بازار روسیه در تسخیر دیگر کشورها قرار دارد، افزود: کالاها و محصولات ایران و گیلان در روسیه شناخته شده نیستند و یکی از دستاوردهای سفر به این کشور معرفی کالاها بود..

استاندار گیلان با انتقاد از سهل انگاری‌های صورت گرفته در حوزه معاونت اقتصادی جهت عدم ساماندهی گمرک آستارا بیان کرد: عدم ساماندهی گمرک آستارا و بلاتکلیفی کامیونداران در این بندر هم قابل پذیرش نیست.

مقام عالی اجرایی گیلان با تاکید بر لزوم ساماندهی گمرک آستارا و حل مشکل ترافیک کامیون‌ها اضافه کرد: پای من به آستارا باز شود برخی آقایانی که از مسؤولیت سر باز زدند، باید استعفا بدهند و بروند..

وی با اشاره به درآمد پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی درآمد ارزی و عوارض گمرکی در بندر آستارا افزود: بخشی از این درآمد باید صرف تجهیز و ساماندهی گمرک شود.

استاندار با تاکید بر لزوم بازاریابی چای و برنج و دیگر محصولات استان بیان کرد: فروش فله‌ای برنج و چای سودآور نیست و این محصولات باید برندسازی و در بسته بندی شکیل عرضه شود.

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید