کد : 1746 ۳۰شهریور ۱۴۰۳ ساعت 18:26
بارش باران تا اوایل هفته آینده در گیلان ادامه دارد

گیلانی ها لباسهای گرم را آماده و کولرهای گازی را خاموش کردند

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مردم استان گیلان این روزهای در آخرین روزهای شهریور ماه ۱۴۰۳ با ورود یک جبهه هوای خنک با شب های سرد لباسهای گرم را از داخل کمدها و چمدان ها بیرون آورده و کولرهای گازی که دیگر احتیاجی به آنها نیست را خاموش کردند.
گیلانی ها لباسهای گرم را آماده و کولرهای گازی را خاموش کردند

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، در همین راستا مدیرکل هواشناسی گیلان از تداوم فعالیت سامانه هوای بارشی و خنک تا یکشنبه آینده خبر داد و گفت: این سامانه از عصر یکشنبه از استان خارج می‌شود.

محمد دادرس گفت: با تداوم فعالیت سامانه هوای بارشی و خنک در گیلان، در برخی مناطق استان تا یکشنبه باران می‌بارد که در برخی ساعات به صورت رگباری خواهد بود.

وی، وزش باد، رعد و برق و مه آلودگی هوا را از پدیده‌های جوی در این مدت عنوان کرد و افزود: دریای خزر هم تا یکشنبه برای فعالیت‌های دریانوردی با احتیاط مناسب است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از خروج سامانه هوای بارشی از استان از عصر یکشنبه خبر داد و گفت: شرایط جوای استان تا سه شنبه هفته آینده پایدار است و دمای هوا به تدریج افزایش می یابد.

نقشه های هواشناسی در فضای مجازی حاکی است که شرایط جوی در مهر ماه به صورت متناوب اندکی آفتابی و بارانی و دمای هوا در استان گیلان رو به خنکی و در ساعت شب سرد است.

.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید