کد : 1651 ۱۳شهریور ۱۴۰۳ ساعت 13:55
فرماندار شهرستان رشت اعلام کرد:

دولت سیزدهم ۱۰ هزار میلیارد پروژه را در رشت بهره برداری کرد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: فرماندار رشت با اشاره به واگذاری دولت شهید رئیسی به دولت چهاردهم بیان کرد: طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم بیش از ۱۵۰۰ پروژه در شهرستان رشت با صرف اعتباری معادل حدود ۱۰ همت به بهره برداری رسید.
دولت سیزدهم 10 هزار میلیارد پروژه را در رشت بهره برداری کرد

وی تصریح کرد: این فعالیت ها در شرایطی انجام شد که با محدودیت منابع مواجه بودیم اما توانستیم با اتمام برخی پروژه های نیمه تمام و همچنین تکمیل پروژه های جدید خدمات مطلوبی را در دولت سیزدهم ارائه کنیم.

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان رشت، مهندس کیا عاشوری در آیین افتتاح متمرکز پروژه های شهرداری خشکبیجار که با حضور مهندس جبار کوچکی‌نژاد و دکتر مهدی فلاح نمایند مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: عزت و افتخار امروز ملت ایران از شهداست و همین باعث شده همه نگاه ها به این قطعه از کره خاکی باشد.

فرماندار شهرستان رشت افزود: 45 سال از عمر بابرکت انقلاب می گذرد و دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب با همت و تلاش جوانان این مرز و بوم رقم خورده قابل مقایسه با قبل از آن نیست. اکنون انقلاب اسلامی در بالاترین سطح خود قرار دارد.

وی با تأکید بر پرهیز از حواشی، ادامه داد: پرداختن به حواشی مانع پیشرفت می شود، لذا همواره پرهیز از حواشی ما را به مقصد نهایی که رضایتمندی مردم و مقبولیت است، می رساند.

عاشوری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: شکوفایی ظرفیت های استان در حوزه های مختلف می تواند منجر به رونق اقتصادی شود، با اعتبارات محدودی که داریم باید ظرفیت هایی مانند گردشگری را توسعه دهیم زیرا بودجه 400 میلیاردی پاسخگوی شهرستان رشت با جمعیت حدود یک میلیون نیست. 

فرماندار رشت با اشاره به تلاش نمایندگان استان در خانه ملت برای جذب اعتبارات گفت: عدالت و توزیع اعتبارات جزو مطالبات ماست، با توجه به اینکه شهرستان رشت مرکز استان بوده و علاوه جمعیت ثابت و شناور، در طول سال همواره میزبان گردشگران متعددی است که میطلبد در توزیع اعتبارات این موارد برجسته دیده شود.

وی ادامه داد: 70 روستای شهرستان رشت فاقد آب شرب سالم است، تامین آب شرب این روستاها نیازمند زیرساخت های فراوانی بوده که اعتبارات قابل توجهی را می خواهد. طی قرارداد خوبی که وزارت نیرو با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه جهت آبرسانی منعقد کرده از 1500 میلیارد تومان اعتبار این بخش، 500 میلیارد تومان به شهرستان رشت اختصاص یافته است.

عاشوری با اشاره به واگذاری دولت شهید رئیسی به دولت چهاردهم بیان کرد: طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم بیش از 1500 پروژه در شهرستان رشت به ارزش حدود 10 همت به بهره برداری رسیده است، در شرایطی که با محدودیت منابع مواجه بودیم اما توانستیم با اتمام برخی پروژه های نیمه تمام و همچنین تکمیل پروژه های جدید خدمات مطلوبی را در دولت سیزدهم ارائه کنیم.

فرماندار شهرستان رشت افزود: در هفته دولت امسال 271 پروژه در فصل های مختلف به ارزش بیش از 1000 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی گفت: امیدواریم با همدلی و هم افزایی که وجود دارد شاهد توسعه و عزت و افتخار بیش از پیش برای این ملت باشیم.

 در این مراسم و بصورت متمرکز 5 پروژه عمران شهری شهرداری خشکبیجار از جمله تعریض و توسعه بلوار شهید سلیمانی (فاز دوم بلوار ساحل)، توسعه و اصلاح و بازسازی آبنمای کوثر، روکش آسفالت معابر شهر خشکبیجار به میزان 18 هزار متر مربع، احداث پارک بازی کودکان و خرید ماشین آلات شهری و عمرانی، با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید