کد : 1564 ۳۰مرداد ۱۴۰۳ ساعت 23:41
با محکوم شدن در پرونده چای دبش،

وزیر جهاد کشاورزی برای ۳ سال روانه زندان شد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: جواد ساداتی‌نژاد، وزیر کشاورزی دولت سیزدهم به در پرونده چای دبش به ۳ سال زندان محکوم شده بود برای گذراندن دوران محکومیت‌اش به زندان اوین رفت.
وزیر جهاد کشاورزی برای 3 سال روانه زندان شد

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، جواد ساداتی‌نژاد در دوره‌های دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده کاشان و آران و بیدگل حضور داشت. او از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ در دوره یازدهم سمت رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت.

ساداتی‌نژاد در ۲۰ مرداد سال ۱۴۰۰ به‌عنوان وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزیدر دولت سیزدهم توسط سید ابراهیم رئیسی برای اخذ رأی اعتماد از سوی نمایندگان به مجلس شورای اسلامی داده شد که در ۳ شهریور سال ۱۴۰۰ با ۲۵۳ رأی موافق، ۲۷ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع به‌عنوان وزیر جهاد کشاورزی انتخاب شد.

 پس از افشای فساد چای دبش و مطرح شدن فساد و سو مدیریت ساداتی نژاد در دوران وزارت جهاد کشاورزی او مجبور به استعفا شد و غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، علت استعفای وی از این سمت را به فساد مالی مربوط شرکت چای دبش، مرتبط دانست

به گفته رئیس دستگاه قضا، او در این پرونده به تحمل سه سال حبس محکوم شده است که  با گذشت مدتی از صدور این حکم ساداتی‌نژاد همچنان آزاد بود تا اینکه امروز سه شنبه 30 مرداد ماه اعلام شد: وزیر وقت وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم روانه زندان شد تا دوره حبس ٣ ساله خود را بگذراند. 


 

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید