کد : 1614 ۷شهریور ۱۴۰۳ ساعت 22:15
رئیس اداره نظارت فراجا گیلان،

۱۵ واحد صنفی فروشنده اموال مسروقه مهر و موم شد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت : ۱۵ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی و خرید و فروش اموال مسروقه در استان مهر و موم شدند.
15 واحد صنفی فروشنده اموال مسروقه مهر و موم شد

، به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، سرهنگ علی حیدرخواه با اشاره به اینکه در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف ضایعاتی در بازار، طرح کنترل و بازرسی از واحد‌های صنفی خرید و فروش ضایعات به صورت ویژه و مستمر در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار دارد، گفت: در یک ماه گذشته ماموران این اداره برای پیشگیری از سرقت از ۵۹۴ واحد صنفی ضایعاتی بازدید کردند و به ۸۵ واحد صنفی تذکر دادند.
وی با بیان اینکه از ۶۹ واحد صنفی تعهد گرفته شده، افزود: برای ۳۵ واحد صنفی دیگر اخطار مهر و موم صادر شد و ۱۵ واحد صنفی متخلف نیز مهر و موم شد.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: هرگونه خرید و فروش اموال دسته دوم و غیر بدون هماهنگی مالک آن جرم بوده و مدیران واحد‌های صنفی ضایعاتی نیز باید تمامی ورودی و خروجی اموال را در دفاتر مربوطه ثبت کنند

 

 

هم چنین سردار حسین حسن پور از  دستگیری هزارو ۱۰۵ سارق در مرداد ۱۴۰۳ در استان خبر داد و افزود: بر اساس تحقیقات پلیس سارقان به هزار و ۴۳۴ فقره سرقت عادی اعتراف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
وی پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها، نهاد‌ها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم دانست و افزود: با برنامه‌ریزی دقیق، مسئولیت پذیری افراد و نیز تجزیه و تحلیل جرائم، می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضای جامعه را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.
سردار حسین حسن پور رعایت نکردن نکات حفاظتی را مهمترین عامل سواستفاده سارقان اعلام و تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرائم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود
.
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید