کد : 1553 ۲۹مرداد ۱۴۰۳ ساعت 15:41

چهارمین همایش «ملی قرض نیکو» در گیلان برگزار شد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: چهارمین دوره همایش «ملی قرض نیکو» با شعار تجربه عملیاتی بانکداری قرض‌الحسنه همزمان با سراسر کشور، در گیلان هم برگزار شد.
چهارمین همایش «ملی قرض نیکو» در گیلان برگزار شد

 به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان در این همایش، با بیان اینکه صندوق امداد ولایت با مجوز رسمی بانک مرکزی و با هدف پرداخت وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد و دیگر اقشار آسیب‌پذیر راه‌اندازی شده است، گفت: جذب سپرده‌های قرض‌الحسنه از خیّران برای ارائه تسهیلات به خانواده‌های کم برخوردار از طریق این صندوق انجام می‌شود.
سیدمجتبی جلالی پور، با اشاره به اینکه ۲۵۵ هزار و ۶۹۳ نفر از مردم به ویژه نیکوکاران در صندوق امداد ولایت گیلان سپرده‌گذاری کرده‌اند، افزود: سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت به دو صورت ویژه و عادی است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان، افزود: فعالیت‌های این صندوق بر اساس مقررات بانک مرکزی و به صورت بانکداری اسلامی و کامل قرض الحسنه است و درسال گذشته ۶ هزار و ۷۵۹ نفر از ۱۰۷ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و توانمندسازی، تسهیلات خرید، ساخت و ودیعه مسکن و وام کارگشایی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان گیلان بهره‌مند شده‌اند.
وی، همچنین از پرداخت ۵۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام کارگشایی برای ازدواج، تأمین و تعمیر مسکن، ودیعه مسکن، درمانی، تحصیلی، محکومیت غیر عمد به ۴ هزارو ۶۲۳ نفر خبرداد.
جلالی پور با بیان اینکه همه قشر‌ها به ویژه خیّران می‌توانند در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری کنند، گفت: سپرده‌گذاری عادی از ۱۰ هزار تومان با نیّت کمک به محرومان و بدون تعیین تعرفه سپرده از سوی سپرده‌گذار انجام می‌شود و سپرده‌گذاری ویژه نیز از ۵۰ میلیون تومان است
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید