کد : 1543 ۲۷مرداد ۱۴۰۳ ساعت 21:55
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

نظام سلامت افق روشنی در پیش خواهد داشت

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه آینده نظام سلامت افق روشنی را به خود خواهد دید، تصریح کرد: رئیس جمهور از بدنه وزارت بهداشت بوده و این حوزه را کاملا می‌شناسد و بدون شک می‌توان آینده روشنی را برای نظام سلامت متصور شد.
نظام سلامت افق روشنی در پیش خواهد داشت

به گزارش گروه رسانه ای ایران " ایرنا" ، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ نشست فصلی اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری گیلان با دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه با هدف هماهنگی و هم افزایی اقدامات مشترک برگزار شد.

دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تحکیم رابطه نظام پرستاری با دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی سال های اخیر، اظهار کرد: این همکاری ها و تشدید همگرایی برنامه ها موجب انسجام در اجرای برنامه های سلامت محور و تقویت مشارکت در خدمت به مردم می شود.
وی با بیان اینکه تمام تلاش دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر کاهش رنج و دغدغه های پرستاران استوار است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تعداد و حجم پرداختی به جامعه بزرگ پرستاران از پیشتازان در کشور است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به عایدی پایین جامعه پرستاری نسبت به بسته های خدماتی ارائه شده، گفت: علیرغم پرداخت اضافه کار، کارانه به روز، تعرفه پرستاری و دیگر پرداختی ها، همچنان قشر پرستار با مشکلات معیشتی و مالی روبرو است.
دکتر آشوبی از تلاش برای به کارگیری یک هزار و 500 نفری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و گفت: یک هزار نفر برای اشتغال در بیمارستان 421 تخت خوابی لاکان و 500 نفر نیز در دیگر بخش های مرکز استان به زودی در فرایند استخدام در نظم سلامت استان درخواهند آمد.
وی با بیان اینکه آینده نظام سلامت افق روشنی را به خود خواهد دید، تصریح کرد: رئیس جمهور از بدنه وزارت بهداشت و از افراد متخصص و مجرب در حوزه سلامت است و این حوزه را کاملا می شناسد و بدون شک می توان آینده روشنی را برای نظام سلامت متصور شد.
 افزایش پرداختی به جامعه پرستاری، تلاش برای حفظ پرستاران و کنترل مهاجرت ها و همچنین تمهید مقدمات برای ارتقای سطحی علمی و اجرایی جامعه پرستاران از جمله مواردی بود که اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح و خواستار توجه و رفع آنها شدند
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید