کد : 1521 ۲۴مرداد ۱۴۰۳ ساعت 19:53
۱۵۰ آزاده گیلان تجلیل شدند

استاندار : شیوه مقابله با تهاجم سهمگین رسانه ای تقویت فرهنگ جامعه است

پایگاه خبری ، رسمی گیلان ۲۴: استاندار گیلان گفت: آنچه که عزت و اقتدار ایران اسلامی را در امواج سهمگین تهاجم رسانه ایی و تبلیغاتی زیاده خواهان عالم حفظ می‌کند، فرهنگ است که از تاریخ کم نظیر هشت سال دفاع مقدس نشات می‌گیرد
استاندار : شیوه مقابله با تهاجم سهمگین رسانه ای تقویت فرهنگ جامعه است

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، اسدالله عباسی امروز چهارشنبه 25 مرداد ماه در مراسمی  با قدردانی از تلاش و مجاهدت ایثارگران این مرز و بوم، آزادگان را سرمایه‌های ارزشمندی دانست که با فداکاری و صبر، بردباری به نحوی شایسته از ارزش‌های والای این سرزمین دفاع می‌کنند.
دکترعباسی همچنین بر لزوم ثبت و ضبط خاطرات شفاهی آزادگان وانتقال فرهنگ ایثار و استقامت آنان به نسل جدید تاکید کرد و افزود: آنچه که عزت و اقتدار ایران اسلامی را در امواج سهمگین تهاجم رسانه ایی و تبلیغاتی زیاده خواهان عالم حفظ می‌کند، فرهنگی ست که از تاریخ کم نظیر هشت سال دفاع مقدس نشات می‌گیرد.
محمدرضا داوطلب، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان  با بیان اینکه از مجموع حدود ۴۲ هزار آزاده‌ی کشور، ۲ هزار و ۷۰۰ نفر گیلانی هستند، افزود: گیلان ۴۳ آزاده‌ی شهید نیز دارد که در دوران سخت اسارت به شهادت رسیده اند و فردا پنج شنبه ۲۵ مردادماه، مراسم یادواره‌ی این شهیدان در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.
سرهنگ حسن حبیبی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم در این مراسم عظمت و اقتدار این سرزمین را مرهون رشادت‌های جامعه ایثارگری به ویژه آزادگان سرافراز دانست و افزود: صبر و بردباری آزادگان در دوران اسارت الگوی برگرفته از آرمان‌های والای انقلاب است.
آزادگان سرافراز، گنجینه‌های ارزشمندی هستند که واکاوی و بهره گیری از تجربیات گرانسنگ این مجاهدان ایثارگر، برای نقش آفرینی بهینه در راه اعتلای این مرز و بوم ضروری است.

.

پایگاه خبری ، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید