کد : 1456 ۱۵مرداد ۱۴۰۳ ساعت 16:59
با انتخاب مسیر جدید پروازی،

پرواز رشت - آبادان برقرار شد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مدیرکل فرودگاه سردار جنگل شهر رشت با بیان اینکه مسیر جدید پروازی رشت - آبادان از این فرودگاه برقرار شد، گفت: در حال حاضر ۱۲ شرکت هواپیمایی در ۹ مسیر داخلی در فرودگاه سردار جنگل رشت فعالیت دارند.
پرواز رشت - آبادان برقرار شد

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گراگ ، سید محسن میرحسینی امروز، ۱۵ مردادماه در گفت وگو با خبرنگاران، از برقراری مسیر جدید پروازی از فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت خبر داد و اظهار کرد: این بار آبادان مسیر پروازی جدید از فرودگاه سردار جنگل رشت خواهد بود.

وی با بیان اینکه پرواز مسیر اصفهان توسط شرکت هواپیمایی پارس در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برقرار است، افزود: در حال حاضر ۱۲ شرکت هواپیمایی در ۹ مسیر داخلی و چهار مسیر خارجی در فرودگاه سردار جنگل رشت فعالیت دارند.

مدیرکل فرودگاه گیلان ادامه داد: با برقراری پرواز آبادان، پس از اهواز، عسلویه، بندرعباس و کیش این پنجمین شهر در جنوب کشور است که به صورت مستقیم از رشت به آن مقاصد پرواز انجام می شود.

میرحسینی با اشاره به اینکه پرواز در مسیرهای تهران، مشهد، شیراز و اصفهان نیز در ایام هفته از این فرودگاه انجام می‌شود، اضافه کرد: بغداد، نجف، ایروان و بصره هم از مقاصد خارجی پروازهای این فرودگاه هستند که در ماه‌های اخیر با رشد پروازی بسیار خوبی مواجه شده اس
ت.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید