کد : 1433 ۱۱مرداد ۱۴۰۳ ساعت 15:28
رئیس بسیج رسانه استان گیلان،

رسانه ها با جریان سازی توطئه های شوم دشمنان را خنثی کنند

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: رئیس بسیج رسانه استان گیلان امروز در نشست تبیینی " بصیرت عاشورائی ، اختتامیه رویداد جرس" و معرفی رسانه های برتر سال ۱۴۰۲ ازنگاه مردم عنوان کرد: نقش و خصلت رسانه ها در جوامع بشری اطلاع رسانی هوشمندانه و جریان سازیهای عدالت طلبانه است.
رسانه ها با جریان سازی  توطئه های شوم  دشمنان را خنثی کنند

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، سرهنگ مهدی پارسا در این جلسه در کانون بسیج رشت با اشاره به اینکه از مولفه های موفقیت رسانه جریان ساز، مقابله علیه فضاسازی های  شوم رسانه ای دشمنان است ، افزود: وقتی دشمنان در مواجهه با نظام اسلامی متحد و متفق عمل می کنند، رسانه های داخلی نیز باید در راستای دفاع از نظام و بسط عدالت طلبی در جهان تاثیر گذار باشند.
وی با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس  و محکوم کردن این جنایت رژیم صهیونیستی بیان کرد: زمانی که رژیم نامشروع صهیونیستی تمام حقوق بین المللی را زیر پا می گذارد و در حوزه رسانه با پشتیبانی رسانه های جهانی نفرت پراکنی و یاس آفرینی می کند، نقش رسانه های نظام اسلامی باید در مسیر مقابله باهجمه ی رسانه ای غرب و صهیونیست ها با هم اندیش و جریان سازی منسجم باشند.
رئیس بسیج رسانه درادامه سخنانش از رسانه های استانی و کشور در خواست کرد ، با اقتدار و به شیوه های حرفه ای و موثر، ید واحده باشند و  در برابر این جریان منفوری که برای مقابله با ایران اسلامی ایجاد شده ، آگاهانه ایستادگی کنند.
وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند از طریق فضای مجازی  با ناکارآمد جلوه دادن نظام  به تحریف های خود عینیت ببخشد، خطاب به رسانه ها اظهار کرد: گرفتار تحریف ها نشوید و این قدرت رسانه است که در درون جامعه به درستی روشنگری کند.
سرهنگ پاسدارپارسا با بیان مصداق هایی از اقتدار نیروهای نظام اسلامی در عرصه های گوناگون افزود: تعداد ما در جنگ تحمیلی با دشمن که کشورهای زیادی پشتیبانش بودند ، تفاوت زیادی داشت و دشمن مصمم بود به زعم  خود کشور را در هفت روز تحت سیطره قرار دهد که  با ایستادگی جانانه  رزمندگان اسلامی سرانجام بعد از هشت سال شکست خورد و آغاز گر جنگ معرفی شد و قدرت ما افزایش پیدا کرد.
رئیس بسیج رسانه گیلان  با تاکید بر ناامید سازی و ایجاد فضای بی اعتمادی در جامعه ما از سوی دشمنان به خصوص در چارچوب اقدام های رسانه ای ، عنوان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری دشمنان تمام تلاش شان را عملیاتی کردند تا افکار عمومی در کشور برای شرکت در انتخابات بی انگیزه شوند و قدرت نمایی کردند ، اما رسانه ها داخلی و آگاهی مردم بزرگ ایران مانع از این فضا سازی ها شد.
در پایان این نشست  اسامی برتر رسانه ای سال 1402 از نگاه مردم قرائت و لوح تقدیر و جوایزی به برگزیدگان اهداء شد.


 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید