کد : 1329 ۲۲تیر ۱۴۰۳ ساعت 18:59

مراسم سالگرد اولین استاندار شهید گیلان در رشت برگزار شد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: استاندار گیلان گفت : دشمنان ما با تشکیل گروه های مختلف تروریستی همچون منافقین سعی در نابودی انقلاب و ناامیدی ملت داشتند اما هم اینک خودشان ناامید و زمین‌گیر شده اند .
مراسم سالگرد اولین استاندار شهید گیلان در رشت برگزار شد

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، مراسم گلباران محل شهادت شهیدان " علی انصاری " استاندار گیلان و " علیرضا نورانی " معاون عمرانی استانداری گیلان با حضور مدیر کل ارشاد استان و خانواده این شهیدان گرانقدر  در خیابان لاکانی رشت برگزار شد .

اسدالله عباسی استاندار گیلان در این مراسم با اشاره به جایگاه شهید و شهادت عنوان کرد : شهادت این ۲ شهید خدمت ، سند جنایت استکبار و صهیونیستها است که گروه‌های منحرف را در اقصی نقاط کشور به راه انداختند .

وی افزود : اما هم‌ اینک مشاهده می‌کنیم که سرانجام منافقان و یزیدیان به کجا رسیده زیرا آنان می خواستند با ترور شخصیت های برجسته انقلاب ، ما را ناامید کنند اما هم اینک خود ناامید و دلسرد شدند .

استاندار گیلان ادامه داد : با توجه به شهدای گرانقدری که نثار انقلاب کردیم ، امروز وظیفه سنگینی را بر عهده داریم ؛ باید با تمام توان راه شهدا و امام شهدا را ادامه دهیم زیرا آنان مشعل فروزانی را برای ما بر افروختند که امروز روشنایی بخش راه ما است .

اسدالله عباسی گفت : این ۲ شهید بزرگوار ، خدمتگزار در عرصه خدمت به مردم بودند که در راه اعتلای اسلام و قرآن و همچنین در راه اعتلای آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای کربلا با اخلاص آستین همت و خدمت را بالا زدند و سرانجام به درجه رفیع شهادت رسیدند .

وی اضافه کرد : امروز مقام معظم رهبری ویژگی‌هایی همچون خستگی ناپذیری ، مجاهدت و مردمی بودن را برای شهید جمهور عزیزمان آیت الله رئیسی عنوان می‌کنند که همین ویژگی ها را شهید انصاری و شهید نورانی داشتند و این نشان می دهد که مسیر را درست می رویم و مسیر راه همین است .

دکتر عباسی متذکر شد : مردمی بودن ، ساده زیستی و اخلاص شهیدان انصاری و نورانی هیچگاه فراموش نخواهد شد و هم اینک وظیفه ما است که راه این شهیدان را ادامه دهیم زیرا آنان شهیدان راه خدمت به مردم و ارزشهای انقلاب هستند .

شهید علی انصاری سوم خرداد سال ۱۳۲۳ در رودسر متولد شد که وی از سال 1357 تا تیر ماه ۱۳۶۰ به عنوان استاندار گیلان فعالیت داشت . شهید انصاری روز ۱۵ تیر ماه سال ۱۳۶۰ به همراه علیرضا نورانی معاون عمرانی خود ، توسط منافقین ترور و به درجه رفیع شهادت نائل شدند
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24:
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید