کد : 1309 ۱۹تیر ۱۴۰۳ ساعت 22:24
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان:

اربعین امسال به حدود ۱۸۰ هزارزائر خدمات درمانی ارایه می شود

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مراسم با شکوه اربعین و حرکت انبوه و بی نظیر زائران به سوی بارگاه امام الشهداء حضرت ابا عبدالله الحسین " ع" که این حرکت حماسی از سال ۱۳۹۱ در مقیاس جهانی شکل گرفت، جمعیت هلال احمر استان گیلان پیشتر در قالب کاروان های مناطق دیگر کشور در این حماسه حضور و مشارکت داشتند.
اربعین امسال به حدود 180 هزارزائر خدمات درمانی ارایه می شود

مهندس هادی سلیمی امروز سه شنبه 19 تیر ماه در دیدار با اعضای گروه رسانه ای ایران " گرا" ، عنوان کرد: از سال 1402 جمعیت هلال احمر گیلان برای اولین بار یک پایگاه خدمت رسانی حوزه بهداشت و درمان در شهر نجف در مکانی نورانی در یک پایگاه خوب پایه گذاری کرد.
به اظهار وی ، در مدت بیست روز در ایام اربعین  سال گذشته بیش از  50 هزار نفر از زائران از خدمات هلال احمر گیلان بهره مند شدند.
سلیمی بیان کرد: تنها درمانگاه ایرانی ، درمانگاه هلال احمر گیلان در نزدیک حرم مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب " ع" بود و امسال هم به یاری حق درظل توجهات امام عصر " عج"  مصمم هستیم تا سه  درمانگاه  در نجف اشرف بنا کنیم و مجوز لازم را از تهران دریافت کرده ایم.
وی گفت: برای این حرکت جاودانه و مردمی اعتقاد داریم ، علاوه بر خدمت و متناسب  با اعتقادات ما به فرمایش امام علی , این نوع خدمت به زائران عین عبادت هم هست و به مدت بیست روز پزشکان و کادر درمان داوطلب گیلان تلاش فراوانی خواهند کرد.
این مدیر مردمی و خدمت رسانی اظهار کرد: الحمدالله حضور من  در استان گیلان همیشه درس و خاطرات شیرین و ایام غرور آفرینی است ، چرا که همه پای کار هستند و عاشقانه خدمت و کمک به همنوع دارند و جالب تر آنکه گیلانی های عزیز از  خوزستان یا شیراز با نام گیلان و برای خدمت به زائان ورودی اثر گذار دارند و این حرکت ها مایه فخر و مباهات است.
مدیر عامل هلال احمر گیلان یاد آور شد: به لطف خداوند بزرگ تعامل خوبی با دولت  عراق صورت گرفته  و به نظرمی رسد  امسال 170 تا 180 هزار نفر از زائران استان گیلان  و دیگر استان ها و کشورها تحت پوشش خدمات مختلف درمانی سه پایگاه یا مراکز درمانی استان گیلان قرار گیرند.
وی با اشاره با جایگاه و تجربیات بسیار ارزشمند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  این مطلب را نیز متذکر شد: جمعیت هلال احمرایران عضو هیات حکام جمعیت صلیب سرخ جهانی است و به خاطر تجربیات گرانسنگ اش  کشورها و صلیب سرخ از این تجربیات و دانش گروهی جمعیت هلال احمر کشورمان استفاده می کند
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید