کد : 1265 ۱۲تیر ۱۴۰۳ ساعت 21:36
شرایط عرضه تغییر می کند.....

خرید خودرو را مدتی عقب بیندازید

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید و عرضه خودرو به زودی به حدی می‌رسد که خودروسازان برای فروش محصولات شان باید به مردم وام بدهند.
خرید خودرو را مدتی عقب بیندازید

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ،  عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد وضعیت تولید و عرضه خودرو، اظهار کرد: به زودی به نقطه‌ای می‌رسیم که خودروسازان باید وام بدهند و خودروهایشان را به‌صورت قسطی بفروشند تا مردم خودرو خریداری کنند.

وی افزود: البته در حال حاضر خودروسازان این کار را می‌کنند، اگر برنامه‌هایی که تدارک دیده شده محقق شود در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که خودروسازان برای اینکه مردم خودرو بخرند باید به آنها وام بدهد.

علی آبادی تأکید کرد: بنابراین مردم برای خرید خودرو عجله نکنند و خودرو را به عنوان کالای سرمایه‌ای خریداری و در پارکینگ‌های خود قایم نکنند.

وی با بیان اینکه حس نگرانی از کاهش ارزش پول گاهی منجر به بروز چنین اتفاقاتی می‌شود، گفت: بسیاری از پدیده‌های اقتصادی ناشی از احساس جامعه است، البته از آنجا که احساس جامعه ناشی از عوامل مختلفی است لذا آن را باید محترم شمرد. اما مردم بدانند که وضعیت اقتصاد کشور رو به بهبود است
.

گیلان 24 + مهر
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید