کد : 1232 ۶تیر ۱۴۰۳ ساعت 14:41
تحلیل روز،

ایران قوی به رئیس جمهوری بسیار قوی نیاز دارد

منابع انسانی متنوع و گسترده در شهر و روستا، منابع خدادادی در زمین ، دریا و ذخایره کم نظیر زیر زمینی اعم از نفت و گاز و دیگر معادن ذیقیمت مهم که به یقین کمتر از منابع نفتی نیست، دشت های وسیع، تولیدات فراوان در عرصه کشاورزی و صنعت و فناوری های نوین و .... تنها بخشی از ثروت سرزمین پهناور و زیبای ایران است .
ایران قوی به رئیس جمهوری بسیار قوی نیاز دارد

این منابع که نیروی انسانی متفکر، خلاق ، نواندیش، دانش بنیان و صاحبان ایده و دارای انرژی کار و تلاش که سرزمین من بسیار فراوان  از آن ها برخوردار است، هر سرزمینی را قوی نشان می دهد - مشروط بر آنکه همه این استعدادهای بلقوه  توسط یک رئیس جمهوری خوب  و دولتی کارآمد و  فعال و آگاه به حفظ  منابع و منافع ملی و با تجربه، دارای برنامه و پرتوان ساماندهی و اداره شود.
امروز چهارشنبه ششم تیر ماه در حالی که برای سومین بار زندگینامه دکتر محمد باقر قالیباف نامزد پیشرو چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مطالعه می کردم، بدون تعارف به هوش و مدیریت این مرد خدمتگذار و پر انرژی غبطه خوردم.
گرچه قیاس هر مدیردیگری با او قیاسی مع الفارق است لکن به لحاظ ارایه مستندات میدانی باید اذعان شود، کارنامه درخشان وی در فرماندهی هوا فضا و پایه گذاری ساخت و توسعه شهرهای موشکی، فرماندهی انتظامی و دستور برای تجهیزو مدرنیزه این نیرو و راه اندازی پلیس 110 و در شهرداری تهران ساختن برج میلاد، پل مدیریت، بیش از 280 کیلومتر مترو با ایجاد 135 ایستگاه، احداث چند بزرگراه یا تکمیل آنها از جمله شهید همت، امام علی " ع"،  راه اندازی خطوط اتوبوسهای تندرو، ایجاد باغ موزه ها و دهها بوستان بزرگ و متوسط و صدها تالار، فرهنگسرا و سالن اجتماعات بین المللی، کسب رتبه های کشوری و بین المللی در بخش امنیت عمومی و مدیریت شهری و ....واقعا ماندگار و به معنای درست کلمه باقیات الصالحات است.
 به نظر شما این همه خدمت از عنفوان جوانی تا 63  سالگی  حیرت انگیز نیست و جای حسادت ندارد، گرچه حسود بودن خصلت مذمومی است."!؟
در ستاد مرکزی دکتر قالیباف استان گیلان ، در شهر رشت این کارنامه درخشان و کم نظیر مکرر به ذهنم می آمد و وقتی پنج بعلاوه یک " یعنی آن پنج نفر نامزد دیگر را با ایشان مقایسه می کردم، جای هیچ گونه مقایسه ای از منظر تجربیات، دانش به خصوص در حوزه فرماندهی  و مدیریت های کلان کشوری پیدا نکردم.
 آنها هم انسان های خوبی هستند اما ایران قوی تنها به آدم خوب و سخنران نیاز ندارد، بلکه با توجه به آنچه از گذشته برای مردم و سرزمین مان به  یادگار مانده به کار، تلاش و مدیریت قوی و عالی نیازمند است.
در همین احوالات، بلند گوی سالن بزرگ اجتماعات ستاد مرکزی انتخابات دکتر قالیباف نام آقای عزیزی نماینده مردم شریف شیراز درمجلس و نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  برای سخنرانی در سالن طنین انداز کرد.
این نماینده در سخنانی با اشاره به اینکه چند سالی با دکتر قالیباف در مجلس همکاری دارد، از هوش و ذکاوت و پرکار بودن رئیس مجلس گفت و افزود:  ایشان با 12 سال شهردار بودن در کلانشهر تهران ، فرماندهی هوا فضا و فرماندهی نیروی انتظامی کشور و ریاست مجلس در رفتار، دقت بالا ، پشتکار و روحیه مردمی بودن او را تشریح کرد.
عزیزی بیان کرد: زمانی که قرار بود برنامه هفتم توسعه را در مجلس تدوین و بررسی کنیم ، دکتر قالیباف روزهای متمادی ساعت 4 تا 5/4 بامداد در دفتر کارش حاضر می شد و در شرایطی که ممکن بود بعضی از همکاران یک بار هم با دقت این برنامه مهم را مطالعه نکرده باشند، اما دکتر قالیباف بند به بند برنامه هفتم  را بارها مطالعه و در باره آن اظهار نظر و مشورت های کارشناسی ارایه می کرد.
دکتر محمد باقر قالیباف در رقابت های انتخاباتی  علاوه بر ارایه اطلاعاتی امید بخش و راهگشا برای حل مشکلات، الحق و الانصاف مرد اخلاق بود و برنامه های خود را تشریح می کرد و راهکارهای ممکن برای حل هر مشکلی را بیان می کرد و این خود نشان از سطح شایستگی او هست و بس.
حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و نقش آفرینی مثال زدنی در کرسی ریاست مجلس این چهره  را برای بخش وسیعی از مردم سراسر کشور قابل اعتماد و پذیرش کرده است.
(بروشور منتشره از خدمات ایشان به راستی خواندنی و برای نسل جوان امید بخش است. " لطفا مطالعه کنید")
اکنون در استانه هشتم تیر ماه روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قرار گرفته ایم و مردم سراسر ایران از همه اقشار با این روشنگری  و معرفی با آگاهی به این سردار پر افتخار و فرمانده سربلند و شهردار کارآمد و رئیس مجلس تیزهوش و مدیری مدبر رای خواهند داد.
در این  بخش از تحلیل لازم بود، برگزیده ای از سخنان دکتر محمد باقر قالیباف در رقابت های انتخاباتی را منعکس کنیم و کاش در تهران و مراکز استان ها این عبارات مهم  در کنار تصاویرشان آورده می شد-  تا اطلاع رسانی بهتری صورت گیرد.
نویسنده در چند روز اخیر بخشی از این عبارت ها و تعهدات شان به ملت شریف ایران را انتخاب کرده است که تقدیم می شود.
 
تحریم کشور به اقتصاد و رشد تولید ضربه زد
تحریم کاغذ پاره نیست ، با مذاکره موافقم
حقوق ها را به میزان تورم افزایش می دهم
یارانه بنزین باید به 45درصد مردم فاقد خودرو تعلق گیرد
حقوق معلمان خیلی پایین است – ساعتی 50 هزار تومان!!
مسئولیت پذیرم و برسر وعده هایم هستم
مردم پای تصمیمات سخت می ایستند
قول میدهم، مردم تغییرات را در زندگی و سفره خود حس کنند
درصورت توفیق خدمت، از همه ظرفیت ها استفاده می کنم
برای رفع تحریم ها با هر کسی لازم باشد، مذاکره می کنم
واحدهای مسکونی 75 متری به زوج های جوان داده می شود
از محیط زیست غفلت کردیم ، باید جبران کنیم
درمرز شرقی" افغانستان و پاکستان" دیوار کشی می شود
قول میدهم، شرمنده رای دادن به من نشوید
برای تمام وعدهایم زمان بندی اعلام می کنم
اساس دولتم رشد اقتصادی است
فاصله بین تورم و دریافتی حقوق بگیران کاهش می یابد
رئیس قوه مجریه باید قدرت تصمیم گیری داشته باشد
به جای ایجاد تنش ، به درد مردم برسیم
در مذاکره با دشمن باید اقدام در مقابل اقدام انجام دهیم
اشتغال به روستاها باز می گردد
200 مترمربع زمین رایگان با مجوز ساخت به خانواده های بی مسکن واگذار می شود
و...............
به قلم: مجید محمدپور – نویسنده ، کارشناس ارشد رسانه و استاد علوم ارتباطات
رئیس کارگروه عملیات رسانه ای ستاد مرکزی انتخابات دکتر قالیباف در استان گیلان
گیلان – رشت – 6 تیر1403


 

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید