کد : 1174 ۲۴خرداد ۱۴۰۳ ساعت 22:00
با حضور رئیس ستاد اجرایی امام "ره" :

۵ داروی ضد سرطان در مرکز گیلان رونمایی شد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: پنج داروی ضد سرطان امروز پنج شنبه ۲۴ خرداد ماه با حضور رئیس ستاد اجرای فرمان امام و استاندار استان گیلان در شهر صنعتی رشت رونمایی شد. www.gilan۲۴.ir
5 داروی ضد سرطان در مرکز گیلان رونمایی شد

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، داروی اولاپاریب جدیدترین داروی ضد سرطان، داروی اوسیمر تی نیب داروی ضد سرطان ریه، داروی انزالوتامید جدیدترین داروی ضد سرطان، ایبروتی نیب موثرترین داروی ضد سرطان خون، کسپوفانژین موثرترین داروی ضد قارچ، از جمله دارو‌های ضد سرطانی هستند .

با رونمایی از این داروها نیمی از نیاز کشور به این گروه از دارویی بر طرف شد و ایران اسلامی از این پس  از واردات در شرایط تحریمی بی نیاز شده است..

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام  ره" اعلام کرد: این افتخار بزرگی است که دانشمندان و پزشکان ایرانی توانستند با ساخت این دارو‌ها برای بسیاری از مردم  که به آن نیاز داشته و در عین حال توان خرید داروهای خارجی گران را ندارند، تامین کنند..

 پرویز فتاح با بیان اینکه هر چند که قیمت این دارو‌ها بسیار پایین‌تر از نمونه مشابه خارجی است ، افزود: تلاش خواهیم تا در آینده‌ای نزدیک این دارو‌ها را با پایین‌ترین قیمت ممکن به بازار عرضه کنیم.
رییس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه امکان تولید این دارو‌ها به اندازه نیاز کشور در این شرکت امکان پذیر است،  گفت: بعد از تامین نیاز کشور حتما به فکر صادرات دارو‌ها خواهیم بود.

در مراسم رونمایی داروها اعلام شد که در آینده‌ای نزدیک سه داروی ضد سرطان دیگر در شرکت سبحان آنکولوژی رشت رونمایی می شود..

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید