کد : 1114 ۱۴خرداد ۱۴۰۳ ساعت 20:01
ترمیم اسفالت معابر رشت تداوم داشته باشد

جمع آوری تیرهای برق وسط معابر شهر رشت ضروری است

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: وجود تیرهای برق در مناطق از شهر ممکن است منجر به بروز مشکلات متعدد و خطرات جانی و مالی برای شهروندان شود ، از مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان خواست نسبت به جمع آوری آنها همت کند.
جمع آوری تیرهای برق وسط معابر شهر رشت ضروری است

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا  با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب  اظهار کرد: شهید  آیت الله احسانبخش چهره مردمی و در بسیاری از مباحث صاحب نظر و از قدرت و نفوذ کلام بالایی در کشور برخوردار بود و در پیروزی انقلاب و تثبیت آن در استان گیلان تلاش های فراوانی انجام داد.
وی به سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) مردی از جنس نور بود و با عروج ملکوتی امام راحل ، ملت بزرگ ایران اسلامی و تمامی آزادیخواهان جهان به سوگ نشستند و یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب همواره در قلب و جان ملت ایران اسلامی باقی می ماند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد افزود: امام راحل برای همیشه این روز را عزای عمومی اعلام کردند و از استان گیلان نیز در این قیام خونین ، یک شهید گرانقدر از شهر رودبار نثار شده است.
کارگرنیا به اجرای آسفالت معابر سطح رشت اشاره کرد و گفت: پس از بارش برف در زمستان گذشته در رشت ، وضعیت اسفالت رشت بسیار نامطلوب شد و با برنامه ریزی های انجام شده ، طی چند شب گذشته شاهد اجرای عملیات عمرانی شامل ترمیم و روکش آسفالت در سطح مناطق پنجگانه رشت هستیم و امیدواریم هر چه سریعتر شاهد بهبود وضعیت آسفالت مناطق رشت و رضایتمندی شهروندان باشیم.
وی با قدردانی از عملکرد  شرکت توزیع برق گیلان افزود : طی سه سال اخیر در روزهای اوج گرما و با توجه به فرسودگی خطوط  ، قطعی برق وجود نداشت که جای تقدیر دارد..
واثق کارگر نیا با تاکید به بهبود روشنایی معابر رشت تصریح کرد : با توجه به اینکه رشت به شهر شب های روشن معروف است انتظار می رود که در راستای بهبود روشنایی معابر گام برداشته شود و در شرایط فعلی رشت در این حوزه از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.
رئیس شورای شهر به وجود تیرهای برق مزاحم در سطح معابر و کوچه های رشت اشاره کرد و گفت: وجود این تیرهای برق ممکن است منجر به بروز مشکلات متعدد و حتی بروز خطرات جانی و مالی برای شهروندان شود و از مدیر عامل توزیع برق گیلان تقاضا داریم که نسبت به جمع آوری  تیرهای مزاحم مساعدت کند و در صورت نیاز شهرداری نیز همراهی لازم را داشته باشد.
اعضای شورای شهر رشت در این جلسه  با لایحه ارسالی شهرداری مبنی بر اهدای هدیه ازدواج به پنجاه زوج رشتی در مراسم وصال که قرار است همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار شود، موافقت کردند
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید
اصول علمی روزنامه نگاری - روزنامه نگاری سایبری
کتاب اصول علمی روزنامه نگاری " روزنامه نگاری سایبری" در 300 صفحه قطع وزیری منتشر شد. اصول علمی مصاحبه ، گزارش نویسی ، خبر نویسی ، تاریخ روزنامه نگاری ایران، مبانی ارتباطات،سیاست های خبری، سواد رسانه ای، خبرنگاری بحران، روشهای سوژه یابی و یافته های نو در حوزه روزنامه نگاری سایبری" از فصل ها و مباحت کتاب است. این کتاب مرجع در مدت 45 روز به چاپ سوم رسیده است. فروش کتاب برای حوزه فرهنگ و رسانه 25 درصد تخفیف دارد. ایمیل "نویسنده" [email protected]