کد : 1324 ۲۲تیر ۱۴۰۳ ساعت 08:15
رئیس کل دادگستری گیلان،

برگزار کنندگان جنگ احشام و توزیع مشروبات جمع آوری شوند

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به وجود برخی معضلات مانند جنگ احشام، و مصرف مشروبات الکلی و وجود سگ‌های ولگرددر معابر عمومی اعلام کرد: فرماندهی انتظامی و شهرداریها باید با این پدیده ناامن کننده آرامش جامعه با شدت مقابله کنند.
برگزار کنندگان جنگ احشام و توزیع مشروبات جمع آوری شوند

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، مقام عالی قصایی استان  در حاشیه بازدید از حوزه قضایی کوچصفهان با اشاره به اینکه همه ی مسئولان باید در استقرار آرامش و امنیت در جامعه اسلامی تلاش کنند، افزود: وجود برخی معضلات مانند جنگ احشام، مشروبات الکلی و سگ‌های ولگرد افزود: شهرداری باید مکانی را برای جمع آوری و ساماندهی سگ‌های ولگرد مشخص کند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه نیروی انتظامی موظف است با اعمال قانون، مکان‌های استفاده از مشروبات الکلی را شناسایی کند گفت: ماموران انتظامی پس از برخورد جدی با متخلفان باید این مکان‌ها را تعطیل کنند.
وی  به علنی بودن جنگ احشام در برخی نقاط استان اشاره کرد و افزود: باید با برگزارکنندگان و صاحبان املاکی که مسابقه در آن برگزار می‌شود برخورد کرده و مجازات‌های قانونی تعیین شده در خصوص آنان اعمال شود.
رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: برخورد قاطع، سریع، بازدارنده و پشیمان کننده با توزیع کنندگان مشروبات الکلی و برگزارکنندگان مسابقات جنگ احشام، ضروری و لازم الاجرا است
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید