کد : 1713 ۲۴شهریور ۱۴۰۳ ساعت 14:24
بعلاوه نگاه رسانه،

دستفروشان حاشیه جاده امامزاده هاشم جمع آوری شدند

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رشت از جمع آوری دستفروشان حاشیه جاده در محدوده امام زاده هاشم رشت خبر داد.
دستفروشان حاشیه جاده امامزاده هاشم جمع آوری شدند

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، نیما شفقی با اشاره به برخورد قانونی متجاوزان حریم راه‌ها گفت: مهمترین علت ترافیک سنگین در محور امام زاده هاشم به رشت، حضور دستفروشان در حاشیه جاده در این محدوده است.
وی با اشاره به اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان دربرقراری امنیت و آرامش درجاده‌ها افزود: بر اساس حکم قضایی وبا همکاری نیرو‌های انتظامی دستفروشان حریم جاده در محور امام زاده هاشم جمع آوری شدند. 
همچنین عمار رهبری سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان صومعه‌سرا نیز گفت: در محور فومن - پونل دستفروشان حریم جاده در محدوده چهارراه خاکیان پس از چندین بار اخطار با حکم قضایی دستفروشان این منطقه به عنوان متجاوزان حریم راه جمع آوری شدند

 

نگاه رسانه:

اقدام راهداری و حمل و نقل گیلان در جمع آوری دستفروشان بسیار به جا و شایسته است و باید در دیگر مسیرهای منتهی به مرکز استان شهر رشت " مسیر انزلی، لاهیجان، فومن و صومعه سرا  نیز دست فروشها به سرعت جمع آوری شوند.

در مسیر رشت به فومن ، صومعه سرا و شفت - بعضی دستفروشان در ماههای اخیر پیامد بی تفاوتی مسئولان مربوطه بساط خود را به صورت عمودی و به تعداد زیاد مستقر کرده اند به گونه ای که حتی پیاده راه را کامل بسته اند.

این دستفروشان حتی خودروهای شخصی خود را پشت بساط میوه و صیفی و سبزی پارک کرده و به صورت شبانه روز این مناطق را در اختیار گرفته اند.!

از سوی گروه رسانه ای ایران " گرا" ، به زودی در این باره یک گزارش از زبان دستفروشان تهیه و منتشر خواهیم کرد، اما ماجرا نباید به همین جا ختم شود

پیشنهاد و تقاضا می شود ، با جمع آوری بساط دست فروشها در چهار جهت شهر رشت مرکز استان گیلان ، برای استقرار این افراد که نام برای خانواده خود نان حلال کسب می کنند به سرعت چاره اندیشی شود.

به عبارتی این گونه نباشد که فقط جمع آوری و محل کسب و درآمد دست فروشها را قطع و دیگر اقدامی نشود، بلکه پیش از آن باید با کمک دستگاههای مسئول جلسات هماهنگی برگزاری و در خصوص استقرار این کاسب ها چاره اندیشی اساسی بشود.

با تشکر - مدیر مسئول  - 24 شهریور 1403

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
ولادت با سعادت پیامبر خدا " ص" و رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق "ع" بر همه مسلمانان و مومنان مبارک باد.
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید