کد : 835 ۱۹فروردین ۱۴۰۳ ساعت 22:12

برخی فروشندگان در رشت به بازرسی کالاها اعتراض دارند

در پی انجام بازرسی کالاهای فاقد مجوزهای لازم " بخوانید قاچاق" از سوی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت در شهر رشت مرکز استان گیلان ، برخی از صاحبان مشاغل شهر رشت نسبت به این نوع بازرسی ها انتقاد دارند.
برخی فروشندگان در رشت به بازرسی کالاها اعتراض دارند

این فروشندگان در خیابان های تختی و معلم رشت می گویند: بازرسان صمت با وجود ارایه مجوز رسمی کالای وارداتی که از تهران و از مجاری قانونی صادر شده است اعلام می دارند که فقط مجوز استان گیلان نیاز است.
به  کسبه  گفته شده که از نظر بازرسی مجوز تهران برای همان شهر دارای اعتبار است و باید به محض ورود کالا در استان گیلان از اداره کل صمت این استان هم مجوز دریافت شود.
کسبه عنوان می کنند، برای دریافت مجوز در این بازار کساد دچار مشکلاتی شده اند و نمی دانند با این تصمیم ها و اقدامات دو گانه چه باید کرد.
تیمور پورحیدری مدیر کل صمت گیلان هفته گذشته  به رسانه ها گفت: در اجرای طرح تشدید ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تاکنون بازرسان این اداره کل موفق به کشف کالاهای قاچاق به ارزش بیش از ۳۶ میلیارد ریال شدند.
وی افزود: در طول این مدت ۲۱۳ فقره بازرسی در حوزه قاچاق کالا و ارز صورت پذیرفت که تعداد ۳۶ تخلف محرز شد و تعداد ۴۲۲۶ قلم کالای قاچاق کشف شد.
در تماس با اداره کل صمت استان گیلان در حوزه بازرسی پاسخی دریافت نشد و اگر این اداره کل جوابیه ای دارد از طریق روابط عمومی و برای آگاهی کسبه و مردم پاسخ بد
هد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید