کد : 557 ۱۳بهمن ۱۴۰۲ ساعت 07:11
سخنگوی کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس،

افزایش نرخ ارز در زندگی روستاییان هم تأثیر می‌گذارد

شبکه خبری گیلان ۲۴: سخنگوی کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت کنترل نرخ بازار ارز و ایجاد ثبات در این بازار و اینکه قانون جدید بانک مرکزی می‌تواند این بانک را فعال‌تر، دقیق‌تر و تخصصی‌تر کن
افزایش نرخ ارز در زندگی روستاییان هم تأثیر می‌گذارد

محمد مهدی مفتح با اشاره به افزایش قیمت ارز و تأثیر آن بر دیگر بازارها، گفت: تاثیر بازار ارز بر دیگر بازارها تأثیر قابل توجه‌ای است.

نماینده مردم «تویسرکان» در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت کنترل متغیر ارز در اقتصاد کشور،تصریح کرد: به واقع ارز تأثیر زیادی بر دیگر بازارها گذاشته و می تواند قیمت کالاها در بازاهای دیگر را تغییر دهد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کنترل نرخ ارز از جمله وظایف بانک مرکزی است، ادامه داد: بانک مرکزی باید مأموریت کنترل و مدیریت نرخ ارز را به درستی انجام دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش نرخ ارز حتی در زندگی روستایی که هیچ وقت در معاملات خود، از دلار استفاده نکرده نیز مؤثر است، ادامه داد: حتماً افزایش نرخ ارز در بالارفتن هزینه های زندگی مردم و کاهش ارزش دارایی و درآمد آنها موثر خواهد بود. بنابراین یکی از مهمترین اقداماتی که باید مدنظر قرار گیرد کنترل نرخ ارز و ایجاد ثبات در این بازار است.

 

شبکه خبری گیلان 24:
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید
اصول علمی روزنامه نگاری - روزنامه نگاری سایبری
کتاب اصول علمی روزنامه نگاری " روزنامه نگاری سایبری" در 300 صفحه قطع وزیری منتشر شد. اصول علمی مصاحبه ، گزارش نویسی ، خبر نویسی ، تاریخ روزنامه نگاری ایران، مبانی ارتباطات،سیاست های خبری، سواد رسانه ای، خبرنگاری بحران، روشهای سوژه یابی و یافته های نو در حوزه روزنامه نگاری سایبری" از فصل ها و مباحت کتاب است. این کتاب مرجع در مدت 45 روز به چاپ سوم رسیده است. فروش کتاب برای حوزه فرهنگ و رسانه 25 درصد تخفیف دارد. ایمیل "نویسنده" [email protected]