کد : 1866 ۲۱مهر ۱۴۰۳ ساعت 21:26

چهره های شاخص بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان تجلیل شدند

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از شرکت کنندگان در جشنواره انتخاب مستمری بگیران نمونه سال ۱۴۰۳، از ۱۰ بازنشسته موفق ، فعال و شاخص تامین اجتماعی گیلان در عرصه های نویسندگی ، تدریس دانشگاهی ، پژوهش ، کارآفرینی در دفتر مدیر کل تامین اجتماعی گیلان تجلیل شد. www.gilan۲۴.ir
 چهره های شاخص بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان تجلیل شدند

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، این مراسم امروز شنبه 21 مهر ماه با حضور بازنشسته های نمونه  و فعال در عرصه های مختلف  برگزار شد و هر یک از بازنشستگان نخبه در باره سوایق، دستاوردهای علمی و پژوهشی، نویسندگی و آخرین اثار منتشرش پس از دوران بازنشستگی هم چنین ناشر، مدیراجرایی و موفقیت های فرزندان شان در عرصه های علمی توضیحانی دادند.

در این نشست  که مدیران کانون های کارگری و مدیران بازنشسته استان  با حضور دو چهره شناخته شده عرصه رسانه ی استان و کشور حضور داشتند،  به پیشنهاد یکی از شرکت کنندگان مقرر شد - یک گروه مجازی برای ارتباط بیشتر این افراد نمونه ایجاد شود و از این طریق تبادل نظر و دیدگاهها در طول سال انجام شود..

از سوی دیگر مقرر شد ، بنا به پیشنهاد مدیر کانون مدیران بازنشسته استان یک انجمن یا مجمع تحت عنوان بازنشستگان نخبه گیلان تشکیل شود که مورد استقبال همه شرکت کنندگان قرار گرفت.

کیوان مرتضوی مدیر کل تامین اجتماعی گیلان نیز با تقدیر از این جمع نخبه و ابراز خشنودی از دیدار با آنها ، لوح تقدیر و یک تابلوی صنعت دستی به شرکت کنندگان در این نشست صمیمی اهدا کرد.

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید