کد : 1848 ۱۸مهر ۱۴۰۳ ساعت 09:11
همزمان با روز جهانی پست،

دفتر پست در پایانه مرکزی رشت افتتاح شد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: دفتر پستِ پایانه مرکزی رشت با هدف نظارت بر تبادل کالا در پایانه‌های حمل بار امروز با حضور مسئولان پست به بهره برداری رسید.www.gilan۲۴.ir
دفتر پست در پایانه مرکزی رشت افتتاح شد

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" مدیرکل پست گیلان در مراسم افتتاح این دفتر پستی که به مناسبت روز جهانی پست برگزار شد گفت: این دفتر با هدف نظم و تسهیل ارتباطات بین مردم و صاحبان کالا در پایانه مرکزی شهر رشت به بهره برداری رسید.

محمدحسین هوشنگی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت پست در ایجاد شفافیت و نظارت بر تبادل کالا در پایانه‌های حمل بار در پایانه مرکزی رشت ایجاد شده است ، افزود: این دفتر با کمک مجموعه‌های دانش بنیان ، متناسب با نیاز‌های مردم برای خدمات رسانی راه اندازی شده است.

افتتاح دفتر پست در پایانه مرکزی رشت

همچنین امروز از نمایشگاه تمبر، تلگراف و کارت پستال‌های تاریخی در موزه پست گیلان در ساختمان عمارت قدیمی رشت رونمایی شد.

مدیر کل پست گیلان با بیان اینکه ۵۰۰ قطعه تمبر در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، گفت: این تمبر‌ها شامل، رویداد‌های فرهنگی و اجتماعی از زمان نخستین تمبر چاپ شده از دوران قاجار تا زمان معاصر به نمایش گذاشته شده است.

محمد حسین هوشنگی با اشاره به تمبر نفیس طلا و نقره از امام خمینی (ره) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در این نمایشگاه علاوه بر تمبر، اشیاء قدیمی، تلگراف و کارت پستال‌ها به نمایش گذاشته شده است.

افتتاح دفتر پست در پایانه مرکزی رشت

وی گفت: علاقمندان به حوزه تاریخ، میراث فرهنگی و ارتباطات می‌توانند از امروز تا ۱۹ مهر، به مدت سه روز از ساعت ۹ تا ۱۷، به عمارت قدیمی اداره پست رشت مراجعه کنند. 

ساختمان قدیمی پست گیلان با قدمتی بیش از یک قرن در ضلع شمالی میدان شهرداری رشت واقع شده و این اثر در ۲۵ اسفند ۱۳۷۹ با شمارهٔ ثبت ۳۴۹۷ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید